بزودی پلی استور طراحی متریال را تجربه خواهد کرد!

چندی پیش گوگل در کنفرانس رسمی خود از یک زبان طراحی جدید با نام متریال دزاین پرده برداشت. در این زبان طراحی تمام اجزا به‌صورت صاف و فلت هستند و شکل و ظاهر زیبایی دارند. آخرین نسخه از سیستم عامل اندریود نیز از همین زبان طراحی بهره می‌برد. در پاییز امسال اسمارت فون‌های معمولی قادر خواهند بود تا به اندروید L ارتقا یابند اما پلی استور عجله دارد و تصمیم بر این گرفته است که خود را زود‌تر از اسمارت فون‌ و تبلت‌ها با متریال زاین زیبا سازد.

play-store-material-02
طبق تصاویری که امروز از طراحی جدید پلی استور منتشر شده است، همان زبان طراحی جدید در پلی استور نیز به کار رفته است و انتظار می‌رود که پلی استور پیش‌تر از اندروید L دستگاه‌ها را زیبا کند. در این طراحی اجزا به صورت چسبیده نمایش داده می‌شوند، به‌طوری که کاربر حسی شبیه به طراحی مدرن را تجربه می‌کند.

همان طور که گوگل در کنفرانس خود اعلام کرد که سایر سرویس‌های گوگل نیز به این زبان طراحی مجهز خواهند شد، پس باید علاوه بر گوگل پلی، منتظر این تغییرات ظاهری برای سرویس‌های جیمیل و… نیز باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویری از طراحی جدید پلی استور که بزرگ‌ترین فروشگاه اندروید هست، باشید.

play-store-material-05 play-store-material-04 play-store-material-03 play-store-material-01

به‌نظر شما، آیا طراحی قبلی بهتر بود و یا طراحی جدید؟


منبع: phonearena

3 در مورد “بزودی پلی استور طراحی متریال را تجربه خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH