سونی از ایرباد جدید لینک‌ بادز S با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

سونی اعلام کرده که ایربادهای جدید این شرکت موسوم به لینک بادز S با قیمت‌گذاری 200 دلاری هم‌اکنون برای پیش‌سفارش قابل دسترس هستند. این ایربادها دارای قابلیت حذف نویز فعال بوده و از طراحی بسیار سبک 4.8 گرمی برای هر یک از واحدهای چپ و راست برخوردار هستند. این گجت پوشیدنی در مدل‌های رنگی مشکی و سفید روانه بازار شده و ورژن بژ نیز به‌صورت انحصاری از طریق فروشگاه Best Buy عرضه می‌شود.

لینک بادز S مجهز به یک حالت محیطی است که امکان شنیدن صدای محیط پیرامون را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین این ایربادها از کدک بلوتوثی LDAC سونی با کیفیت بالا نیز پشتیبانی می‌کنند. دلیل استفاده از واژه “لینک” در نام ایربادهای جدید سونی این است که کاربران می‌توانند از این گجت‌ها در طول مدت روز استفاده کرده و زندگی دیجیتالی خود را به صدای واقعیت‌ها پیوند بزنند.

این ایربادها در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با یک نوبت شارژ قادر به پخش موسیقی برای مدت 6 ساعت خواهند بود. همچنین این زمان با احتساب شارژ باتری کیس همراه به حداکثر 20 ساعت افزایش خواهد یافت. بعلاوه بهره‌مندی لینک بادز S از گواهی حفاظتی IPX4 مقاومت آن در برابر آب‌خوردگی را تضمین می‌کند.

ماه گذشته گزارش شد که شرکت سونی در تدارک رونمایی از یک جفت ایرباد جدید با نام تجاری لینک بادز است. این مدل جزو ایربادهای حلقه‌ باز سونی به‌شمار رفته و مانع پخش صدا از محیط پیرامون کاربر نمی‌شود؛ اما به منظور شفافیت صدا، عملیات پخش صوتی همچنان از طریق دیافراگم باز انجام می‌شود. لینک بادز S فاقد طراحی حلقه‌ باز لینک‌ بادز بوده و از این منظر یک ایرباد معمولی‌تر به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH