بیل گیتس در عوض سرفیس دئو از گوشی تاشو سامسونگ استفاده می‌کند

بیل گیتس؛ یکی از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت که با فعالیت‌های بشردوستانه خود شناخته شده است؛ از گلکسی زد فولد 3 به‌عنوان اسمارت‌فون روزمره خود استفاده می‌کند. آقای گیتس در جلسه “از من هر چیزی بپرس” انجمن Reddit اعلام کرد که از گلکسی زد فولد 3 به‌همراه رایانه شخصی قابل حمل خود استفاده می‌کند و هیچ‌گونه دستگاه دیگری را در اختیار ندارد.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون هندست مورد استفاده خود اعلام کرد: “من یک گوشی اندرویدی گلکسی زد فولد 3 دارم. من انواع مختلف دستگاه‌ها را امتحان می‌کنم. این هندست با وجود چنین نمایشگری در کنار یک کامپیوتر شخصی قابل حمل به‌طور کامل پاسخگوی نیازهای من بوده و مرا از خریداری هر دستگاه دیگری بی نیاز می‌کنند.”

موضوع جالب توجه اینکه بیل گیتس به منظور رفع نیازهای اندرویدی خود ظاهرا از مایکروسافت سرفیس دئو استفاده نمی‌کند. سرفیس دئو مجهز به یک لولا است؛ اما از نمایشگر تاشو استفاده نمی‌کند. بنابراین این اسمارت‌فون به اندازه دستگاه تاشو ممتاز سامسونگ هیجان‌انگیز نبوده و به لحاظ فناوری پیشرفته نیست.

کدام یک از ویژگی‌های گلکسی زد فولد 3 این هندست را به یک محصول فوق‌العاده تبدیل می‌کنند؟

اگرچه بنیان‌گذار مایکروسافت از هیچ دستگاه سرفیسی نام نبرده است؛ اما استفاده وی از اسمارت‌فون سامسونگ کاملا منطقی است. به هرحال غول فناوری کره‌ای و مایکروسافت پیش‌تر در بسیاری از حوزه‌های نرم‌افزاری با یکدیگر همکاری نموده‌اند. دستگاه‌های گلکسی سامسونگ به لطف بهره‌مندی از مشخصه Link to Windows از بهترین سطح تطابق برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز برخوردار هستند؛ چرا که به کاربران کامپیوترهای شخصی امکان می‌دهند که برنامه‌های اندرویدی را روی کامپیوتر خود اجرا نموده و محتوای گالری یا سایر بخش‌ها را مشاهده نمایند.

گلکسی زد فولد 3 احتمالا بهترین اسمارت‌فون‌ تاشو عرضه شده به بازار تا به امروز محسوب می‌شود؛ مشروط بر اینکه مشتریان از عهده پرداخت هزینه هنگفت خریداری آن بر بیایند. بی‌تردید بیل گیتس از توانایی مالی لازم برای خریداری گجت مذکور برخوردار است؛ چرا که وی یکی از ثروتمندترین افراد جهان به‌شمار می‌رود.

گلکسی زد فولد 3 مجهز به سخت‌افزاری رده بالا، نرم‌افزاری فوق‌العاده و رابط کاربری One UI با امکانات طراحی شده برای دستگاه‌های تاشو است. این هندست با یک نمایشگر زیبای 7.6 اینچی تاشو از نوع داینامیک آمولد 2X مجهز به نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار می‌شود. بعلاوه حالت Flex Mode یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی‌های تاشو سامسونگ محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH