نوکیا G11 پلاس با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در راه است

فرآیند احیاء نوکیا به‌عنوان یک برند اسمارت‌فونی با موفقیت چشمگیری همراه نبوده است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که نتایج اصلاحات ارائه شده توسط کمپانی HMD Global در سال 2021 به تدریج در حال آشکار شدن هستند. اکنون نوکیا به یکی از 3 برند برتر اسمارت‌فون در بریتانیا تبدیل شده و به منظور تداوم روند پیشرفت خود روی توسعه چندین دستگاه دیگر نیز کار می‌کند.

بدین‌ترتیب به‌زودی شاهد رونمایی از 3 اسمارت‌فون نوکیا خواهیم بود و 3 هندست دیگر نیز در 6 ماهه دوم سال 2022 معرفی خواهند شد. به‌دنبال معرفی مدل‌های پایین‌رده نوکیا G11 و نوکیا G21 در اوایل سال جاری، اکنون فهرست گواهینامه‌های جدید نشان می‌دهد که کمپانی HMD Global سرگرم توسعه هندست جدیدی است که احتمالا با نام تجاری نوکیا G11 پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

صرفنظر از نام این گجت، پیرامون سایر مشخصات آن اطلاعات چندانی در دست نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد که این هندست احتمالا همانند مدل استاندارد نوکیا G11 از تراشه Unisoc T606 در کنار سیستم دوربین ارتقایافته بهره خواهد برد. نوکیا G11 مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. از سوی دیگر مدل پلاس احتمالا دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی نوکیا G21 را به ارث برده و یکی از دوربین‌های اضافی را نیز حذف خواهد کرد.

زمان عرضه این هندست هنوز تائید نشده است؛ اما فهرست گواهینامه‌های جدید نشان می‌دهد که تا موعد رونمایی رسمی از آن زمان چندانی باقی نمانده است. بعلاوه کمپانی فنلاندی همزمان با معرفی نوکیا G11 پلاس احتمالا از 2 هندست دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر وبسایت NokiaPowerUser با استناد به شایعات مطرح شده ادعا می‌کند که HMD Global سرگرم توسعه 3 اسمارت‌فون دیگر بوده و این گجت‌ها در نیمه دوم سال 2022 معرفی خواهند شد. این هندست‌ها شامل نوکیا X11 5G، نوکیا X21 5G و مدل مقاوم نوکیا XR21 5G هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH