سیستم مورد نیاز برای بازی Dying Light 2

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Dying Light 2 روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

Dying Light 2 ادامه نسخه اول این بازی بود و داستان آن 20 سال بعد از نسخه اول رخ می‌دهد. یک بازی اول شخص، اکشن-نقش آفرینی، جهان باز و ترسناک است که در آخرالزمان پر از زامبی جریان دارد.شما به پارکور و نبرد با دشمنانتان خواهید پرداخت و هر تصمیمی که بگیرید، تاثیر مهمی در جهان بازی و پایان آن دارد. این بازی توسط استودیو Techland توسعه داده می‌شود.

شیوع زامبی‌ها در حران با مرگ همه شهروندان شهر پایان یافت و هیچ بازمانده‌ای گزارش نشد. با این حال، Global Relief Effort (GRE) قادر است واکسنی برای “ویروس هاران” (THV) ایجاد کند و به تهدید همه‌گیری زامبی‌ها پایان دهد. متأسفانه، با وجود وعده‌ها مبنی بر توقف تمام تحقیقات در مورد THV، GRE به آزمایشات مخفیانه روی ویروس ادامه داد. در سال 2021، یک نوع جهش یافته از THV از آزمایشگاه GRE به بیرون درز کرده و پاندمی همه گیر دوم را شروع می‌کند که حتی سریعتر از اولی گسترش می‌یابد و در رویدادی به نام “سقوط” به سرعت در سراسر جهان را گسترش می‌یابد. واکسن‌ها در برابر سویه جدید THV بی اثر هستند، اما اثرات آن را می‌توان با نور ماوراء بنفش سرکوب کرد.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز وارزون را مطالعه کنید.

داستان آن 22 سال پس از Dying Light 1 می‌گذرد و شخصیت جدیدی به نام آیدن کالدول (با صداپیشگی جونا اسکات) که به مهارت‌های مختلف پارکور مجهز است، بازی می‌کنیم. بازیکنان می‌توانند اقداماتی مانند بالا رفتن از تاقچه‌ها، سر‌خوردن، پریدن از لبه‌ها و دویدن روی دیوار را برای حرکت سریع در شهر انجام دهند. تصمیمات شما بسیار بر خط داستانی و فضای بازی تاثیرگذار بوده و با کشتن هر شخص اتفاقات جدیدی را در شهر رقم می‌زنید.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Elden Ring را مطالعه کنید.

برای کسانی که ترجیه می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی دایینگ لایت ۲

پردازنده (CPU)
Intel Core i3-9100 / AMD Ryzen 3 2300X
پردازنده گرافیکی (GPU)
NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti / AMD Radeon™ RX 560 (4GB VRAM)
حافظه رم (RAM)
8GB
فضای مورد نیاز
60GB
سیستم عامل (OS)
 Windows 7 

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی Dying Light 2

پردازنده (CPU)
AMD Ryzen 5 3600X or Intel i5-8600K
پردازنده گرافیکی (GPU)
NVIDIA® GeForce RTX™ 2060 6GB or AMD RX Vega 56 8GB
حافظه رم (RAM)
16GB
فضای مورد نیاز
60GB
سیستم عامل (OS)
 Windows 10/11
شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Dying Light 2 روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

 

1 در مورد “سیستم مورد نیاز برای بازی Dying Light 2”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH