سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 مجهز به نمایشگری با چین و چروک بسیار کمتر خواهد بود

چهارمین نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ تا 2 ماه دیگر عرضه خواهد شد. اطلاعات پیش‌‌تر لو رفته از بازطراحی ساختار لولا در سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ حکایت دارد. چند روز قبل یک خبرچین با شناسه Ice Universe تصاویری از کیس‌های محافظ سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 را با کاربران به اشتراک گذاشت. وی در توضیحات خود به بازطراحی مکانیسم لولایی دستگاه اشاره نموده است.

اکنون یک خبرچین با شناسه The Cat جزئیات بیش‌تری را در این زمینه منتشر کرده است. به گفته وی لولای جدید تضمین می‌کند که میزان چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فلیپ 4 در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 3 بسیار کمتر خواهد بود. به گفته این افشاگر، ساختار لولایی جدید احتمالا رضایت اکثر کاربران را جلب خواهد کرد.

چین و چروک یک ایراد بصری معمول در گوشی‌های تاشو است. کاربران به این وضعیت سریعا عادت خواهند کرد؛ اما در این میان مسائل دیگری نیز وجود دارد. این چین و چروک به‌دلیل باز و بسته شدن مکرر نمایشگر گوشی ایجاد می‌شود. ایجاد چین و چروک کمتر احتمالا به‌معنای وارد آمدن فشار کمتر روی نمایشگر بوده و طول عمر آن‌را بهبود خواهد داد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 طی ماه آگوست معرفی خواهند شد؛ اما پیش‌تر تصاویری واضح از طراحی احتمالی این هندست‌ها در فضای وب منتشر شده است.

توان پردازشی مدل جدید گلکسی زد فلیپ از طریق تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌همراه 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. اطلاعات اخیرا لو رفته نیز به همین موضوع اشاره دارند.

کیس مخصوص سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

نمایشگر داخلی گوشی اندازه 6.7 اینچی خود را حفظ خواهد کرد. این نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر لو رفته از کیس‌ها قابل رویت است؛ اندازه نمایشگر خارجی کمی افزایش یافته و از 1.9 اینچ به 2.1 اینچ خواهد رسید؛ در حالی‌که پیکره‌بندی دوربین احتمالا بدون تغییر باقی مانده و کماکان از 2 دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

چنان‌چه برای اطلاع از طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 کنجکاو هستید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که تصاویر مربوط به کیس‌های این هندست نویدبخش طراحی یک لولای جدید و تغییر در نسبت ابعاد نمایشگر هستند. گلکسی زد فلیپ 3 محبوب‌ترین هندست تاشو طی 3 ماهه نخست سال 2021 بود (این هندست 51 درصد از کل فروش هندست‌ها را به خود اختصاص داده است) و گلکسی زد فولد 3 نیز به دومین دستگاه محبوب بازار گوشی‌های تاشو تبدیل شد. در نتیجه امیدها به موفقیت سری گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 بسیار زیاد است.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 مجهز به نمایشگری با چین و چروک بسیار کمتر خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH