10 بازی ماشینی برتر برای کامپیوتر

این روزها همه‌ی ما از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنیم و اگر بخواهیم بازی مورد علاقه‌مان را نصب کنیم، خیلی راحت می‌توانیم از بازی‌های اندروید یا ios استفاده کنیم. اما انجام بازی در کامپیوتر حال و هوای جذاب‌تری دارد و اگر اعتراف کنیم که هنوز هم دانلود بازی برای کامپیوتر بخصوص بازی ماشینی انجام می‌شود، باورتان نخواهد شد.

به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به معرفی چند بازی فوق العاده‌ی ماشینی که به راحتی در کامپیوتر اجرا می‌شود، بپردازیم. بنابراین اگر می‌خواهید بازی‌های این‌چنینی را با کیفیت بیشتری انجام دهید حتماً توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ضمناً ناگفته نماند که در انتهای این مطلب نیز به یک مرکز معتبر به جهت دانلود انواع بازی ماشینی برتر اشاره می‌کنیم.

1. معرفی بازی Circuit Superstars

این بازی از جمله گیم‌های بسیار پرطرفدار در سبک ماشین است که مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به زاویه عالی دوربین که از بالا در نظر گرفته شده است، اشاره کرد. گفتنی است که بازی Circuit Superstars که در سال 2021 برای کامپیوتر منتشر شده است دارای جزئیات فوق العاده‌ای است که تعمیر کلی ماشین در صورت اصطکاک لاستیک و دیگر آسیب دیدگی‌ها در جریان بازی از مهم‌ترین آنهاست. ضمناً در این بازی ماشینی می‌توانید به انواع اتومبیل‌ها دسترسی داشته باشید و ایستگاه تعمیراتی ماشین‌تان را نیز انتخاب کنید.

2. معرفی بازی Taxi Chaos

حتما عنوان بازی تاکسی دیوانه را تا به حال شنیده‌اید و حتی شاید آن را بازی هم کرده باشید. اما اگر پس از چند سال هوس بازی کردن این بازی ریسینگ به سرتان زده است، می‌توانید آن را برای کامپیوتر دانلود کرده و بازی کنید. در این بازی از یک ماشین با سیستم قوی برخوردار خواهید بود که باید چالش‌های مختلفی را به سرانجام برسانید. پریدن از پشت بام‌ها و استفاده از کلیدهای میانبر برای بهتر بازی کردن این بازی ماشینی، هیجان را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد.

3. معرفی بازی Farming Simulator

از دیگر بازی‌های ماشینی برتر که طرفداران بسیاری دارد، می‌توان به بازی شبیه ساز کشاورزی اشاره کرد. در این بازی می‌توانید با استفاده از تراکتور و کمباین به کشاورزی مشغول شوید. در ابتدا شاید فکر کنید که بازی کسل کننده‌ای است اما اگر یک بار آن را امتحان کنید، قطعا روزی نخواهد بود که سیستم کامپیوترتان را روشن نکنید و این بازی را از سر نگیرید. حجم کم این بازی از بهترین دلایلی است که شما عزیزان را به دانلود و نصب این بازی ماشینی سوق می‌دهد.

4. معرفی بازی Gear Club Unlimited

اگر می‌خواهید حس و حال یک رانندگی جذاب را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این نوع بازی ماشین استفاده نمایید. در نظر گرفته شدن مسیر و جاده‌های زیبا و چالش برانگیز از جمله ویژگی‌های این بازی ماشین سواری محسوب می‌شود که می‌تواند لحظات نابی را برایتان رقم بزند. ضمناً گفتنی است که این بازی حتی به صورت چند نفره نیز قابل انجام است.

5. معرفی بازی Euro Truck Simulator

بعضی از ماشین‌ بازی‌ها در سبک رانندگی تریلی است و اگر به این نوع ماشین بازی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از این بازی استفاده کنید. گفتنی است که در این بازی از تریلی‌های پیشرفته برخوردار خواهید بود و باید از مسیرهای صعب العبور گذر کنید. در واقع در این بازی باید به نقل و انتقال بار حتی تا حدود 60 تن بپردازید. ضمناً این بازی ماشینی با حجم کم و فشرده در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود که مشکلی از بابت دانلود نداشته باشید.

6. معرفی بازی American Truck Simulator Wyoming

این بازی ماشین از گیم پلی ساده برخوردار بوده و از آن دست بازی‌های ماشین است که باید مهارت‌تان را در جاده‌های پر پیچ و خم نشان دهید. این بازی از این قرار است که در ابتدا یک راننده ساده هستید و پس از تحویل بارهای مختلف و کسب ثروت، حتی می‌توانید باربری اختصاصی‌تان را راه‌اندازی کنید.

7. معرفی بازی WRC 10 FIA World Rally Championship

اگر به بازی‌های ماشین سبک رالی علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این بازی ماشینی استفاده کنید که برای کامپیوتر با حجم کم در نظر گرفته شده است. گفتنی است که در این بازی انواع و اقسام ماشین مانند سوبارا، فورد، آلپاین و… وجود دارد که با هر کدام که می‌توانید این بازی را تجربه کنید.

8. معرفی بازی  Wreckfest Racing Heroes

مسابقات هیجانی ماشین را می‌توانید با استفاده از این بازی پیگیری کنید؛ جایی که 24 راننده حرفه‌ای تمام مهارت‌شان را بکار می‌گیرند تا نفر اول خط پایان باشند. بنابراین اگر فکر می‌کنید که دارای مهارت کافی رانندگی هستید، حتماً این بازی ماشین را بازی کنید.

9. معرفی بازی  Automobilista 2 Racin USA

از دیگر بازی‌های جذاب ماشین که در سبک شبیه ساز است می‌توان به این بازی جذاب اشاره کرد که برای کامپیوتر مهیا شده است. از ویژگی‌های برتر این بازی نیز می‌توان از پشتیبانی از واقعیت مجازی نام برد که جذابیت بازی کردن این بازی ماشینی را افزایش داده است.

10. معرفی بازی  DiRT Rally

رالی در جاده‌های خاکی علاقه‌مندان زیادی دارد که برای این منظور می‌توانید از این بازی ماشین استفاده کنید. همچنین گفتنی است که این بازی ماشین به صورت آنلاین هم قابل اجرا بوده و می‌توانید با دوستان‌تان نیز این بازی هیجان انگیز را انجام دهید.

دانلود بازی ماشین برای کامپیوتر از سایت ویجی دی ال

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین بازی‌های ماشینی کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر علاقه‌مند به چنین بازی‌هایی هستید، بتوانید نوع دلخواه را دانلود و استفاده کنید. برای این منظور نیز پیشنهاد می‌کنیم از سایت ویجی دی ال استفاده کنید چرا که نه تنها بازی‌های معرفی شده، بلکه بسیاری دیگر از بازی ماشینی را نیز برایتان مهیا کرده است.

حال برای استفاده از بازی ماشین دلخواه‌تان کافی است که به سایت دانلود بازی برای کامپیوتر ویجی دی ال به آدرس vgdl.ir  مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

4 در مورد “10 بازی ماشینی برتر برای کامپیوتر”

  1. حسین نیکنام

    Wreckfest Racing Heroes رو نصب کردم با برادرم دونفری بازی کردم . اگه دنبال بازی دونفره ریسینگ هستید دانلود کنید.

  2. با تشکر مطلب مفیدی بود ولی ای کاش بازیای برای ps5 هم تو سبک ماشینی ریسینگ معرفی میکردید . با تشکر کر از ای تی رسان

  3. سلام . تو سری نید فور اپیدها هم دو عنوانش تو این مطلب خالیه . نیدفور اسپید هاتپروسویت و ریوالز و هت هم هست . با تشکر

  4. بنظرم باید بازی فورتزا هورایزون 4 و 5 تو این لیست باشه . بازیای خوبی هست ولی چندتا عنوان جاش خالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH