قیمت و شرایط عرضه گوشی ال‌جی G3‌ در ایران مشخص شد!

LG G3

تنها چند روز و فرا رسیدن 31 تیر ماه جهت حضور گوشی G3 ال‌جی در بازار ایران باقی مانده است که بهای این محصول با گارانتی دو ساله ال‌جی مشخص شد. طبق اعلام روابط عمومی این شرکت، نسخه 16 گیگابایت که دارای رم 2 گیگابایتی است، با مبلغ 1.799.000 تومان عرضه خواهد شد و نکته جالب اینجاست که تمام 5 رنگ موجود برای این دستگاه وارد بازار می‌شود، موردی که سبب خواهد شد تا طیف وسیعی از علاقه‌مندان به این گوشی را جذب کند!

البته قرار است که نسخه 32 گیگابایتی با رم 3 نیز با کمی فاصله به بازار عرضه شود. البته قیمت دقیق این محصول هنوز مشخص نیست اما طبق گفته روابط عمومی این شرکت، کمتر از 2 میلیون تومان خواهد بود. این نسخه در 3 رنگ وارد بازار می‌شود.

راستی، بررسی کاملی از G3 را فردا در آی‌تی‌رسان خواهید خواند، پس منتظر این مقاله خاص از پرچمدار ال‌جی باشید!

11 در مورد “قیمت و شرایط عرضه گوشی ال‌جی G3‌ در ایران مشخص شد!”

  1. با این امکانات ومشخصاتی که این گوشی داره ، قیمت خیلی خوبی براش در نظر گرفتند و باعث میشه فروش خوبی داشته باشه .به خصوص اینکه پنج رنگش هم وارد شده .
    اون دوستانی هم که میگند چرا اول 16 گیگ وارد میشه بعد 32 گیگ، فراموش نکنند که تو خود کره هم در یک ماه اول فقط 16 گیگ عرضه میشد.

  2. نمیشه نیومده گفت جی 3 تفاوت چندانی با جی 2 نداره و مسلما پیشرفت هایی داشته ولی باید دید قابل ملاحظه هست یا نه (با در نظر گرفتن قیمت فوق العاده جی 2 در حال حاضر باید دید جی 3 ارزش خرید داره یا نه ) ولی در هر صورت الجی به صرفه ترین محصولات بازار رو تولید می کنه البته تا گوشی های الجی رو استفاده نکنید باور نخواهید کرد که چقدر با کیفیت و فوق العاده ان!

  3. سلام.دوستان قصده خرید اچ تی سی ام8 رو دارم ایا به نظرتون ارزش داره صبر کنم جی3 باید ببینم چه جوری هست یا نه؟ممنون.

    1. کلا مسخره بازیه
      اخه مثلا که چی ۳۲ بعدا وارد ایران میشه؟
      بعد جالبیش اینجاست که قیمتش روز به روز پایین تر میاد و موقع فروش خیلی ضرر میکنی
      کاش همه گوشی ها مثل ایفون بودن

  4. کلیه قلب ریه چشم و هر چی بشه پیوند زد رو میفروشم شاید یکی از اینا خریدم شایدم نخریدم شاید هم خریدم از کجا معلوم بازم شاید نگرفتم !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH