قصد ایلان ماسک برای جذاب‌تر کردن توئیتر با ارز دیجیتال

ایلان ماسک، کسی که قرار است مالک توئیتر شود، اهداف جاه‌طلبانه‌ای برای این شرکت دارد. او معتقد است که ترکیب رمزارزها با فضای مجازی کاملاً منطقی است.

هدف ایلان ماسک از این کار این است که با استفاده از ایجاد یک سیستم پرداخت مستقیم، توئیتر را وارد زندگی مردم کند به‌طوری که جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم باشد.

ادغام ارز دیجیتال با توییتر

آخرین تعاملات ماسک با کارمندان توئیتر برای اولین بار بعد از پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری در یک تالار مجازی مشخص شد. این فرد ثروتمند پیشنهاد کرد که باید تعاملات پرداختی برای کاربران پلتفرم تسهیل شود. او همچنین پیشنهاد ایجاد یک سیستم پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را داد.

ایلان ماسک گفت: “به نظر من کاملاً منطقی است که یک سیستم پرداخت را با توئیتر ترکیب کنیم که کاربران بتوانند با استفاده از آن، نقل و انتقالات مالی خود را به طور مستقیم انجام بدهند. اگر ارزی مثل یک ارز دیجیتال داشته باشید، در سیستم بسیار مفید خواهد بود.”

ایلان ماسک معتقد است که خبر، سرگرمی و پرداخت، سه ناحیه بسیار مهم هستند. به همین دلیل، او قصد دارد پلتفرم توئیتر را به شکلی دربیاورد که “نتوانید بدون آن زندگی کنید و همه می‌خواهند از آن استفاده کنند.

رئیس شرکت تسلا همچنین به کلاهبرداری‌هایی که در این پلتفرم از طریق ارز دیجیتال انجام می‌شود تاکید کرد. او این ایده را داد که الگوریتم منبع‌بازی داشته باشیم که کاربران بتوانند انتقاد کنند، آن را بهبود ببخشند و باگ‌های موجود را شناسایی کنند. او معتقد است که این الگوریتم، میزان شفافیت و اعتماد را افزایش خواهد داد.

هنوز کاملاً مشخص نیست که ایلان ماسک که می‌خواهد تغییرات زیادی روی توئیتر انجام دهد، پای حرف خود در رابطه با خرید آن می‌ماند یا نه.

او در تاریخ 13 آوریل پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری توئیتر را داد. با این که توئیتر اعلام کرد با ایلان ماسک توافق کرده است، اما با بررسی شیوع حساب‌های جعلی و ربات‌های خودکار روی این پلتفرم، معامله به حالت تعلیق قرار گرفت.

2 در مورد “قصد ایلان ماسک برای جذاب‌تر کردن توئیتر با ارز دیجیتال”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH