بررسی ویدیویی گوشی اقتصادی ویکو T3

برند فرانسوی ویکو به عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه هوشمند در اروپا شناخته می‌شود. این کمپانی فعالیت خود را در سال 2011 آغاز کرد و تاکنون مدل‌های متعددی به بازار اروپا و دیگر مناطق جهان عرضه کرده است. ویکو مهمان جدید بازار ایران خواهد بود و از این پس، شرکت عمران‌تل محصولات این برند فرانسوی را به بازار ایران وارد می‌کند.

اولین محصول ویکو در بازار ایران مدل خوش قیمت و اقتصادی T3 است که مشخصات مناسبی برای استفاده‌های عادی و روزانه دارد. این گوشی از بدنه‌ای پلاستیکی ساخته شده که به پایین ماندن وزن آن کمک کرده است. ویکو T3 وزنی معادل 188 گرم دارد و نسبت به اکثر رقبایش، یک گوشی سبک محسوب می‌شود.

ویکو در این مدل از نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD استفاده کرده که کیفیت آن در حد یک مدل اقتصادی و ارزان قیمت است. در پشت گوشی سه دوربین 48 مگاپیکسلی واید، 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق دیده می‌شود و در جلوی گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی قرار داده شده است. کیفیت تمام دوربین‌ها قابل قبول است و می‌توان در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کرد.

ویکو برای این محصول از چیپست 12 نانومتری و هشت هسته‌ای هلیو P35 مدیاتک بهره گرفته که یک تراشه پایین‌رده محسوب می‌شود. گوشی T3 تنها در یک نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه شده، البته می‌توانید از کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره سازی استفاده کنید. ویکو T3 از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های نیمه سنگین برمی‌آید و برای انجام کارهای روزانه مناسب است.

این مدل به یک باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که شارژدهی خوبی دارد و می‌توان تا دو روز از آن استفاده کرد. رابط کاربری اندروید 11 خام و حسگر اثرانگشت در فریم کناری از دیگر مشخصات این مدل هستند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این گوشی و بررسی مشخصات و قابلیت‌های آن، ویدیوی نقد و بررسی جامع مدل ویکو T3 را مشاهده کنید:

5 در مورد “بررسی ویدیویی گوشی اقتصادی ویکو T3”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH