سامسونگ گلکسی M13 5G با تراشه Dimensity 700 در راه است

ماه گذشته شرکت سامسونگ از اسمارت‌فون گلکسی M13 4G با تراشه اگزینوس 850 رسما رونمایی کرد. اکنون نیز بر اساس شایعات به‌نظر می‌رسد که ورژن 5G این هندست با تراشه Dimensity 700 مدیاتک در راه است.

برخی منابع خبری ادعا می‌کنند که گلکسی M13 5G مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و چگالی پیکسلی 269ppi در کنار یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این باتری از فناوری شارژ 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی M13 5G با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه به بازار عرضه خواهد شد. مدل نخست مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دیگر از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد. همچنین این هندست به لطف استفاده از مشخصه RAM Plus از قابلیت گسترش رم مجازی پشتیبانی می‌کند. وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف 1 ترابایت را فراهم می‌کند.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک تامین شده و دوربین سلفی تعبیه شده روی آن از رزولوشن 5 مگاپیکسلی برخوردار است. بعلاوه پنل پشتی گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک ماژول 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی M13 4G

گلکسی M13 5G از 11 باند فرکانسی 5G پشتیبانی نموده و در 3 مدل رنگی مختلف شامل آبی، قهوه‌ای و سبز روانه بازار می‌شود. سامسونگ هنوز هیچ‌گونه اطلاعات خاصی پیرامون گلکسی M13 5G ارائه نداده است؛ اما منابع خبری ادعا می‌کنند که کمپانی کره‌ای به‌زودی اقدام به عرضه این مدل و نسخه 4G در بازار هندوستان خواهد کرد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی M13 5G با تراشه Dimensity 700 در راه است”

  1. man yek pishnahad baraye ravand site daram…
    agar akhar har hafte az release haye jadid betor kamel matlab bezarid behtare
    vali site khoobi darid
    tashakor az zahamte shoma

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH