ایسوس راگ‌فون 6 با حافظه رم 18 گیگابایتی در پایگاه داده TENAA رویت شد

اخیرا یکی از مدل‌های اسمارت‌فون آینده ایسوس راگ‌فون 6 با شماره مدل ASUS_AI2201_B موفق به دریافت گواهینامه TENAA شده است. این گواهینامه برخی مشخصات کلیدی هندست را مورد تائید قرار داده است. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا مشخصات مذکور مربوط به نسخه معمولی یا پرو سری راگ‌فون 6 هستند. البته با توجه به پیکره‌بندی حافظه به‌نظر می‌رسد که با مدل پرو سروکار داریم.

ابعاد این گوشی معادل 172.8×77.3×10.4 میلی‌متر است. بنابراین اندازه آن مشابه با اسمارت‌فون‌های راگ‌فون 5 و راگ‌فون 5 پرو است. در این میان تنها مدل رنگی سفید به فهرست اضافه شده است. با این‌حال متاسفانه هنوز تصویری از این مدل ارائه نشده است. مدل جدید با وجود تشابه اندازه با مدل نسل قبلی از وزن سبک‌تری معادل 229 گرم برخوردار است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که کلیه مدل‌های سری ایسوس راگ‌فون 5 دارای وزن 238 گرمی هستند.

این هندست از یک نمایشگر آمولد 6.78 اینچی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. این باتری به منظور پشتیبانی از فناوری شارژ سریع دارای طراحی 2 سلولی خواهد بود. بر اساس اطلاعات پیش‌تر منتشر شده توسط آژانس رگولاتوری 3C اکنون می‌دانیم که ایسوس راگ‌فون 6 از فناوری شارژ 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد. پکیج خرده فروشی این هندست (حداقل در بازار چین) شامل شارژر، کابل USB و یک کیس محافظ است.

ایسوس پیش‌تر اعلام کرد که راگ‌فون 6 یکی از نخستین هندست‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌شمار خواهد رفت. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست TENAA، پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی این هندست شامل 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این پیکره‌بندی در گذشته نیز کم و بیش مشاهده شده است. به‌عنوان مثال ایسوس راگ‌فون 5 آلتیمیت و ایسوس راگ‌فون 5s پرو با همین پیکره‌بندی روانه بازار شدند.

ایسوس راگ‌فون 5 با رنگ‌آمیزی سفید

دوربین اصلی روی پنل پشتی گوشی از رزولوشن 64 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همچنین به قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری نیز اشاره شده است. با این‌حال این موضوع احتمالا از خطای در ترجمه ناشی شده است؛ زیرا دستگاه‌های راگ‌فون هرگز با محوریت دوربین تولید نشده‌اند. بنابراین فرضیه به‌کارگیری دوربین پریسکوپی اگرچه کاملا مردود نیست؛ اما تحقق آن امری بعید به‌نظر می‌رسد.

ایسوس راگ‌فون 6 مجهز به مجموعا 4 سنسور دوربین بوده و ماژول سلفی 12 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی دستگاه مستقر خواهد شد. 2 ماژول دوربین دیگر روی پنل پشتی نیز احتمالا از نوع فوق‌عریض و ماکرو خواهند بود.

برگه مشخصات ایسوس راگ‌فون 6 با شماره مدل ASUS_AI2201_B در پایگاه داده TENAA

به‌نظر می‌رسد که سری راگ‌فون 6 صرفنظر از به‌کارگیری تراشه جدید شاهد تغییرات چشمگیری نسبت به مدل نسل قبلی خود نخواهد بود. با این‌حال فهرست مشخصات منتشر شده در وبسایت TENAA حقیقتا برای اطلاع مصرف‌کنندگان تنظیم نشده و احتمالا برخی جزئیات کلیدی در آن از قلم افتاده است.

به‌عنوان مثال به نرخ نوسازی نمایشگر گوشی اشاره نشده است. ایسوس در 2 نسل گذشته سری راگ‌فون از پنل‌های 144 هرتزی بهره گرفته است؛ اما امسال این کمپانی تایوانی در تبلیغات خود به نرخ نوسازی 165 هرتزی نیز اشاره نموده است. ایسوس راگ‌فون 6 طی چند هفته آینده و به بیان دقیق‌تر در روز 5 جولای (14 تیر ماه) به‌صورت جهانی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH