سری گلکسی واچ 5 سامسونگ با قیمت‌‌گذاری گران‌تر از نسل قبل عرضه خواهد شد

بر اساس یک شایعه جدید، اسمارت‌واچ‌های آینده سری گلکسی واچ 5 سامسونگ حداقل در بدو عرضه به بازار از قیمت‌گذاری گران‌تری نسبت به سری گلکسی واچ 4؛ محصول سال 2021 برخوردار خواهند بود. با این‌حال شایعه مذکور توسط یک خبرچین معمولا قابل اعتماد با نام رولاند کوانت (و نام مستعار OnLeaks) منتشر شده است. بنابراین احتمال تحقق چنین سناریویی بالاتر از حد معمول خواهد بود.

بر این اساس مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با اتصال بلوتوث 300 یورو قیمت‌گذاری شده و ورژن LTE نیز با برچسب قیمتی 350 یورویی به فروش خواهد رفت. همچنین ورژن 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با اتصال بلوتوث 350 یورو قیمت‌گذاری شده و نسخه LTE نیز با قیمت‌‌گذاری 400 یورویی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

نهایتا گلکسی واچ 5 پرو تنها در یک مدل 45 میلی‌متری روانه بازار خواهد شد. ورژن‌های بلوتوث و LTE این اسمارت‌واچ به‌ترتیب 490 و 540 یورو قیمت‌گذاری می‌شوند. گلکسی واچ 5 پرو در مدل‌های رنگی مشکی و تیتانیومی تولید می‌شود. نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با رنگ‌آمیزی‌های صورتی (Pink Gold)، خاکستری (Gray) و نقره‌ای (Silver) عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با رنگ‌آمیزی آبی، خاکستری و نقره‌ای قابل دسترس خواهد بود.

برای مقایسه جالب است بدانید که مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 4 با قیمت‌‌گذاری 270 یورویی عرضه شده و ورژن LTE نیز 320 یورو قیمت‌گذاری شده است. بنابراین در اینجا شاهد جهش قیمتی 30 یورویی هستیم. از سوی دیگر مدل 44 میلی‌متری گلکسی واچ 4 مجهز به اتصال بلوتوث با قیمت‌‌گذاری 300 یورویی عرضه شده و مدل LTE این اسمارت‌واچ نیز 350 یورو قیمت‌گذاری شده است. بنابراین قیمت این سایز 50 دلار افزایش خواهد یافت.

سامسونگ گلکسی واچ 4 

مدل 46 میلی‌متری گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز در 2 ورژن بلوتوث و LTE با قیمت‌‌گذاری 400 و 450 یورو قابل دسترس است. این محصول با گلکسی واچ 5 پرو جایگزین خواهد شد. بنابراین اسمارت‌واچ جدید در مقایسه با مدل نسل قبلی 90 یورو گران‌تر خواهد بود. در صورت محاسبه ارقام مربوط به افزایش قیمت‌ها بر حسب درصد به رشد چشمگیر بهای مدل‌های آینده گلکسی واچ پی خواهیم برد. بی‌تردید این پدیده برای مشتریان بالقوه سری گلکسی واچ 5 خبر خوشایندی به‌شمار نمی‌رود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که چه تعداد از مردم حاضر به پرداخت هزینه اضافی جهت بهره‌مندی احتمالی از شارژدهی بیش‌تر باتری هستند.

2 در مورد “سری گلکسی واچ 5 سامسونگ با قیمت‌‌گذاری گران‌تر از نسل قبل عرضه خواهد شد”

  1. بخوام نظر شخصیمون رو بگم سامسونگ از همه نظر داره توی اسمارت واچ ها پیشرفت میکنه پس اگر‌ قیمتش داره میره بالا چیز کاملا عادیه و مثل کمپانیهای دیگه نیس که بخواد یک‌چیزی رو کم بکنه از خود محصول و بعد مجبور بشی جدا ده برابر پول بدی
    توی بازار الان سامسونگ از همه باانصافتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH