اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 695 رسما معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره کمپانی اچ‌تی‌سی از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی کرد. اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو جدیدترین محصول معرفی شده توسط کمپانی تایوانی به‌شمار می‌رود؛ برندی که طی سالیان اخیر توجه خود را روی مقوله واقعیت‌مجازی متمرکز نموده است.

اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو یک هندست میان‌رده مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 695 کوالکام و انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. بعلاوه این اسمارت‌فون با اکوسیستم Viverse اچ‌تی‌سی و محصولات واقعیت‌مجازی این شرکت نظیر هدست HTC Vive Flow سازگاری دارد.

سازگاری با Viverse اصلی‌ترین نقطه قوت برای فروش اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو محسوب می‌شود. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق گوشی و هدست واقعیت‌مجازی اچ‌تی‌سی به محتوای مجازی متاورس دسترسی پیدا کنند. همچنین اچ‌تی‌سی به منظور کمک به مدیریت مستقیم دارایی‌های دیجیتالی نظیر ارزهای دیجیتالی و NFTها کیف پول Viverse خود را به اسمارت‌فون جدید آورده است.

اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 درون حفره کروی‌شکل تعبیه شده روی نمایشگر قرار دارد. این هندست مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است.

کیف پول Vive می‌تواند NFTهای گربه را درون خود نگه دارد

از جنبه نرم‌افزاری شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 هستیم. باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی این هندست از فناوری شارژ سریع 18 واتی در بستر سیم، شارژ بی‌سیم 15 واتی و تکنولوژی شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و گواهی حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو در مدل‌های رنگی طلایی و مشکی روانه بازار شده و با برچسب قیمتی 11990 دلار جدید تایوان (404 دلار آمریکا) در تایوان و قیمت‌گذاری 459 یورویی/ 399 پوندی در اروپا عرضه خواهد شد. فروش عمومی این هندست در تایوان از روز 1 جولای (10 تیر ماه) از طریق کانال‌های آنلاین و آفلاین آغاز خواهد شد. مشتریان مقیم اروپا نیز از امروز می‌توانند نسبت به ثبت پیش‌سفارش اقدام نموده و گوشی خود را از روز 1 آگوست (10 مرداد ماه) دریافت نمایند.

خریداران اولیه چنان‌چه سفارش خود را قبل از روز 31 ژوئن (10 تیر ماه) ثبت نمایند؛ در این‌صورت برخی آیتم‌های منحصربه‌فرد را به‌ شکل رایگان دریافت خواهند کرد. این آیتم‌ها شامل کیف ضد ضربه اچ‌تی‌سی، شارژر بی‌سیم اچ‌تی‌سی و یک هدیه انحصاری NFT با قابلیت استفاده از طریق اپلیکیشن Viverse هستند.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 695 رسما معرفی شد”

  1. نگار سرمند

    خیلی خوشحالم که از اچ تی سی هم میشنوم ولی متاسفانه طبق عکسهایی که گذاشتید اصلا مثل قدیم خاص نیست
    من خودم ۶ سال اچ تی سی داشتم و استفاده کردم
    یک کم اذیت شدم قطعا سر باتریش چون وقتی خراب شد به سختی پیداش کردم اما واقعا تجربه ی خوبی بود. دوربین عالی ای داشت نسبت به سامسونگ که استفاده میکردم همزمان
    امیدوارم مدلهای بهتر از این رو وارد بازار کنه:)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH