تصاویر احتمالی هواوی میت 50 پرو به‌همراه کیس محافظ آن در فضای وب منتشر شد

تحریم‌های تجاری ایالات‌متحده علیه هواوی، نقشه راه این شرکت را برهم زد. این پدیده موجب شد تا در سال گذشته پیرامون احتمال عدم عرضه سری میت 50 شایعاتی از گوشه و کنار شنیده شود. با این‌حال کمپانی چینی هنوز تسلیم نشده و یکی از معاونین ارشد این شرکت در ماه فوریه تائید کرد که هندست‌های جدید سری میت بالاخره به بازار عرضه خواهند شد. اکنون تصاویری از طراحی ظاهری احتمالی این هندست‌ها در فضای وب منتشر شده است.

این رندرها متعلق به هواوی میت 50 پرو بوده و توسط شرکت‌های تولیدکننده کیس منتشر شده‌اند. بر این اساس سری میت 50 به‌جای قرار دادن دوربین‌ها درون 2 دایره همانند سری هواوی P50، آنها را درون یک جزیره دایروی‌شکل در مرکز پنل پشتی قرار می‌دهد. امسال از لوگوی لایکا خبری نیست. این نماد تجاری در اسمارت‌فون هواوی P50 Pocket نیز مشاهده نشد؛ پدیده‌ای که نشان می‌دهد هواوی از روش تولید سریع دوربین‌های کارآمد به خوبی آگاه است.

در حال حاضر پیرامون سری میت 50 هواوی جزئیات محدودی منتشر شده است. اگرچه می‌توان اطمینان داشت که این سری از یک تراشه رده بالا با اتصال 4G استفاده خواهد کرد؛ سناریویی که پیش‌تر در مورد اسمارت‌فون هواوی P50 پرو نیز مشاهده شد. در این میان یکی از شرکت‌ها موفق به یافتن راهکاری برای افزودن اتصال 5G به هندست از طریق به‌کارگیری یک کیس دارای سیم‌کارت الکترونیکی و مودم 5G شده است.

البته رندرهای زیر متعلق به یک کیس سیلیکونی شفاف استاندارد هستند. اما چنان‌چه ایده کیس 5G قابل پیاده‌سازی باشد؛ در این‌صورت احتمالا مدل‌های بیش‌تری از این راهکار استفاده خواهند کرد.

رندرهای هواوی میت 50 پرو که توسط کمپانی‌های تولیدکننده کیس طراحی شده است

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH