سامسونگ گلکسی S23 و S23 پلاس از دوربین تله‌فوتو مشابه با نسل قبل استفاده خواهند کرد

گزارش منتشر شده طی هفته گذشته به برخی مشخصات دوربین‌های جلویی در اسمارت‌فون‌های سال آینده سامسونگ موسوم به گلکسی S3 و گلکسی S23 پلاس اشاره کرد. بر اساس شایعات پیشین، دستگاه‌های مورد بحث احتمالا از دوربین‌های سلفی ارتقایافته استفاده خواهند کرد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که این سناریو در رابطه با دوربین‌های تله‌فوتو تعبیه شده روی پنل پشتی هندست‌ها صادق نخواهد بود.

بر اساس اعلام این منبع هر 2 مدل گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس همانند مدل‌های نسل قبلی یعنی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس مجهز به دوربین تله‌فوتو با رزولوشن 10 مگاپیکسلی خواهند بود. این دوربین احتمالا همانند نمونه تعبیه شده در پرچم‌داران امسال از قابلیت بزرگنمایی 3 برابری برخوردار خواهد بود. در واقع این دوربین احتمالا از یک پیکره‌بندی کاملا مشابه شامل سنسورهای یکسان با نسل قبل بهره خواهد برد. این موضوع مشخصا در شایعات پیشین مورد اشاره قرار نگرفته بود.

هنوز مشخص نیست که وضعیت گلکسی S23 اولترا به چه شکل خواهد بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که مدل‌های معمولی و پلاس پرچم‌داران سری گلکسی S سامسونگ برای یک سال دیگر از همان پیکره‌بندی مدل‌های نسل قبلی یا سیستم بسیار مشابه با آنها استفاده خواهند کرد. البته در حال حاضر این موضوع صرفا یک شایعه تائید نشده به‌شمار می‌رود. با توجه به اینکه تا موعد معرفی پرچم‌داران سری گلکسی S23 هنوز چندین ماه زمان باقی مانده است؛ لذا حتی اگر این اطلاعات در مقطع کنونی نیز صحیح باشند؛ در این‌صورت سامسونگ تا زمان عرضه خانواده گلکسی S23 کماکان می‌تواند برنامه‌های خود را تغییر دهد.

به هرحال در صورت تحقق این سناریو به‌نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای به غیر از به‌کارگیری دوربین‌های سلفی با رزولوشن بالاتر، به‌روزرسانی‌های دیگری را برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس اعمال نماید. در سال 2022 سامسونگ به‌روزرسانی‌های متعدد با امکانات جزئی مختلف را برای هندست‌های قدیمی‌تر خود ارائه نموده است. بنابراین بی‌تردید کاربران طی این سال دوران مهیج‌تری را در حوزه صنعت موبایل پشت سر گذاشته‌اند. بنابراین سال 2023 احتمالا نویدبخش تحولاتی بهتر و متفاوت‌تر برای کاربران خواهد بود.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی S23 و S23 پلاس از دوربین تله‌فوتو مشابه با نسل قبل استفاده خواهند کرد”

  1. پویا بیاتی

    دوستان راست هست که هرچی موبایل وارد کشورای جهان سومی میشه قلابی و فیکه؟؟ من اینو خیلی دارم میشنوم تازگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH