لنوو Legion Halo با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

شرکت لنوو در ماه مارس از نخستین (و تاکنون تنها) اسمارت‌فون خود مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 با نام Legion Y90 رسما رونمایی کرد. مدل جانشین این هندست، دستگاهی با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. وبسایت MySmartPrice در بررسی‌های اخیر خود موفق به شناسایی این اسمارت‌فون در پایگاه داده گیک‌بنچ شده است. این هندست از اسم رمز Lenovo Legion Halo استفاده می‌کند.

این مدل خاص مجهز به 8 گیگابایت رم است؛ ظرفیتی که برای یک گوشی پرچم‌دار سری Legion ناچیز بوده و یکی از ویژگی‌های منفی آن قلمداد می‌شود. به‌عنوان مثال مدل پایه لنوو Legion Y90 مجهز به 12 گیگابایت رم است و این رقم در پیشرفته‌ترین مدل تا حداکثر 18 گیگابایت ارتقاء پیدا می‌کند.

دستگاه با شماره مدل L71091 پیش‌تر در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین نیز رویت شده است. بر این اساس هندست جدید همانند لنوو Legion Y90 از فناوری شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند. در صورت صحت شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که این باتری از ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود.

سایر مشخصات شایعه شده برای این اسمارت‌فون شامل نمایشگر 6.67 اینچی P-OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 144 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتزی است. بدین‌ترتیب لنوو Legion Halo از اندازه کوچک‌تری نسبت به Legion Y90 برخوردار خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که لنوو Legion Y90 مجهز به یک نمایشگر 6.92 اینچی و باتری 5660 میلی‌آمپرساعتی است.

 

فهرست امتیازات لنوو Legion Halo با شماره مدل (L71091) در پایگاه داده گیک‌بنچ

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه از سنسورهای 50، 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین جلویی دستگاه از رزولوشن 16 مگاپیکسلی برخوردار بوده و حافظه داخلی گوشی نیز از نوع UFS 3.1 با ظرفیت 256 گیگابایت خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها لنوو Legion Halo در 3 ماهه سوم سال جاری میلادی (حد فاصل ماه‌های جولای تا سپتامبر) معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH