اطلاعات جدید در مورد بازی God of War Ragnarok

استودیوی سانتا مونیکا، یکی از استودیوهای پلی استیشن، روز چهارشنبه تایید کرد که God of War Ragnarok، دنباله ریبوت نرم 2018 برای پدر خداکش یعنی کریتوس، اواخر امسال عرضه خواهد شد. این بازی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 و انتشار در 9 نوامبر برنامه ریزی شده است. Ragnarok پیش از این برای انتشار در سال 2022 برنامه‌ریزی شده بود، که خود این برنامه ریزی نیز پس از تاخیر در سال 2021 اعلام شد.

سونی همچنین تریلر جدیدی از God of War Ragnarok منتشر کرد، اما انتظار گیم‌پلی جدید را نداشته باشید: این تریلر صرفا یک CGI است که آمادگی نسبی برای ماجراجویی جدید کریتوس و آترئوس را تنظیم می‌کند.

در تریلر ابتدا پدر و پسر دوست‌داشنی‌مان را می‌بینیم که در حال مبارزه با یک‌سری هیولا و دراگر هستند. در طول این مبارزه صدای این دو را می‌شنویم که در مورد حمایت از یکدیگر و رابطه‌ای که بین آن‌ها است صحبت می‌کنند. در نهایت نیز هر دو با یک گرگ غول‌پیکر روبه‌رو می‌شوند که همان فنریر است. جالبه بدانید که فنریر در افسانه‌ها فرزند لوکی و در نتیجه فرزند آترئوس است.

سونی و استودیو سانتا مونیکا همچنین نسخه‌های مختلفی را برای God of War Ragnarok رونمایی کردند که از نسخه استاندارد (با قیمت 59.99 دلار برای PS4 و 69.99 دلار برای PS5) و یک «نسخه لانچ» که شامل زره‌های برف و لباس‌های نمایشی برای کریتوس است را شامل می‌شود.

اما نسخه‌های جالب‌تر از این بازی در یک ویدئوی جداگانه توسط صداپیشه‌ی شخصیت ثور و گارکردان هنری بازی معرفی و نمایش داده شدند. یکی از این دو نسخه مدل کالکتور بود که حاوی مجسمه‌های کوچک نمایشی، تاس‌هایی با حال و هوای این بازی، استیل بوک، محتوای قابل دانلود و از همه مهم‌تر پتک میولنیر معروف خدای رعد یعنی ثور است که ریزه‌کاری و کیفیت ساخت بی‌نظیری دارد.

نسخه بعدی که جذاب‌ترین آن‌ها نیز هست Jötnar Edition نام دارد. در این نسخه می‌توان علاوه برتمام چیز‌هایی که در نسخه‌ی کالکتور بود، شاهد سه عدد پین فلزی جذاب، دیسک موسیقی شنیدنی بازی و یک انگشتر و نقشه هستیم. گفتنی است که در طراحی جعبه‌ی هر دو نسخه‌ی یوتنار و کالکتور ظرافت و دقت زیادی به کار رفته که جذابیت آن‌ها را دوچندان می‌کند.

تاریخ عرضه god of war

جعبه‌ی این نسخه‌‌ها دقیقا از تخته‌های دانش داخل بازی الگو برداری شده که با باز کردن آن می‌توان یکی از روایت‌های افسانه‌ای که مانند آن‌ها را در بازی دیدیم را به صورت فیزیکی ببینیم.

تاریخ عرضه god of war

در کنار ارائه این اطلاعات جدید و طبعا هیجان‌انگیز، همچنان برای بسیاری سوال است که چرا سونی آنقدر در نمایش و تبلیغات این بازی، عجیب رفتار می‌کند. با این که هر روز به عرضه‌ی‌ آن نزدیک‌تر می‌شویم، همچنان چیز زیادی از بازی ندیده‌ایم و حتی اعلام تاریخ عرضه دقیق آن نیز انگار که با تعلل صورت گرفته است.

جدا از تمامی این موارد همچنان همه برای عرضه و تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده هستند و ما نیز بی‌صبرانه منتظر یک ماجراجویی دیگر با این پدر و پسر دوست‌داشنتی هستیم.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا برای تجربه آن هیجان دارید؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

2 در مورد “اطلاعات جدید در مورد بازی God of War Ragnarok”

    1. اشکان ادیبی

      با سلام، این بازی هنوز منتشر نشده، ولی وقتی منتشر شد شما می‌تونید بازی رو به صورت دیسک یا به صورت دیجیتالی برای PS4 و PS5 خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH