5 فلش دیسک مخصوص گوشی و تبلت شما

احتمالا همگی با ما موافقید که فلش دیسک‌ها واقعا مفید هستند! این وسایل ارزان، کوچک، سبک و بسیار مفید برای انتقال از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر هستند؛ اما فلش دیسک‌هایی که می‌خواهیم باهم مرور کنیم از آن‌ها نیز مفیدترند!

حتما این مدل فلش‌ها را در بازار دیده‌اید، فلش‌هایی که دارای دو سر هستند، هم یو اس بی و هم میکرو یو اس بی که می‌توانید از آن‌ها به‌راحتی در تبلت ها و اسمارت فون های خود استفاده کنید.

اما این اتفاق چه طور ممکن است؟ خب در اینجا باید از USB On The Go تشکر کنیم، ویژگی که باعث می‌شود تا این فلش دیسک‌ها قابلیت به‌کارگیری در گجت هارا نیز داشته باشند.

امروزه نسل جدید اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی اکثرا از قابلت OTG پشتیبانی کرده و به شما اجازه می‌دهند تا با خیال راحت فلش دیسک خود را به آن‌ها وصل کرده و از فضا و اطلاعات درون آن استفاده کنید.

این قابلیت به‌شدت در جهت انتقال فایل‌ها و اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر و یا حتی بین رایانه و گوشی، به شما کمک می‌کند. در ضمن دیگر نیاز نیست تا به دنبال اسمارت فونهایی با حافظه داخلی بالا بگردید! این فلش همه کار برای شما می‌کند. آن‌هم باقیمتی بسیار کمتر.

در اینجا برخی را باهم مرور کرده و با آن‌ها آشنا می‌شویم:

1- فلش دوگانه SanDisk

این فلش بسیار کوچک از USB 2.0 بهره می‌برد و در حجم‌های 16، 32 و 64 گیگابایت عرض می‌شود. کوچک‌تر مدل این فلش در حدود 15 دلار قیمت دارد.

001

2- فلش Kingston

این فلش فوق کوچک! از قابلیت USB 3.0 بهره می‌برد. این فلش نیز در سایزهای 16، 32 و 64 گیگ عرضه‌شده و قیمت آن در حدود 14 دلار برای سایز 16 گیک آن است.

002

3- فلش Sony microvault

این فلش زیبا در سایز 8 نیز به بازار عرضه‌شده است که با هزینه‌ای در حدود 10 دلار می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

003

4- فلش LG MU1

این کمپانی که روزبه‌روز در حوزه الکترونیک فعال‌تر می‌شود، این فلش را با یک طراحی جالب در دو رنگ سیاه‌وسفید و در سایزهای 16 و 32 گیک به بازار عرضه کرده است. مدل 16 گیگابایتی این فلش باقیمتی در حدود 20 دلار قابل تهیه است.

004

5- فلش PQI

این فلش زیبا، از USB 3.0 استفاده می‌کند و با استفاده از لیسانس IPX7 به شما اطلاع می‌دهد که قابلیت مقاومت در برابر آب را نیز دارد. همچنین این فلش دارای گارانتی مادام العمر است که خیال شمارا بیش‌ازپیش راحت می‌کند. این فلش نیز در سایزهای مختلفی به بازار عرضه‌شده است. مدل 32 گیک آن در حدود 43 دلار قیمت دارد!

005

 

4 در مورد “5 فلش دیسک مخصوص گوشی و تبلت شما”

  1. سلام دوستان من یه رم SanDisc 64GB Ultera دارم که به هیچ عنوان فرمت نمیشه یعنی ویندوز فرمت سریع انجام نمیده و در فرمت آهسته هم وقتی به آخر میرسه پیغام میده که ویندوز قادر به تکمیل فرمت نیست از هر روشی هم که به فکرم رسیده استفاده کردم از ویروس کشی گرفته تا فرمت با برنامه های گوناگون حتی فرمت سطح پایین هم کردم درست نشد یه سری فایل تو رم هست که وقتی delete میکنم بعد از مدتی دوباره بر میگردن سر جای اول.خواهشا هر کسی راه حل مناسبی داره بگه با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH