اکس باکس وان سرانجام به امکان پخش سه‌بعدی مجهز خواهد شد

xbox1

خبری خوش برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری به گوش می‌رسد که بر اساس آن اکس باکس وان سرانجام به امکان پخش سه‌بعدی مجهز خواهد شد.

این کنسول پیش‌ازاین از مزیت پخش دیسک‌های بلو-ری سه‌بعدی محروم بود و همین امر به‌عنوان یکی از ابزارهای فن بوی‌های جبهه سونی برای دست انداختن کنسول مایکروسافت به کار می‌رفت زیرا کنسول شرکت سونی یعنی پلی‌استیشن، در نسل قبلی خود یعنی پلی‌استیشن 3 به این امکان مجهز شده بود و طرفداران کنسول سونی همواره کنسول رقیب را با استناد به چنین مواردی، عقب‌افتاده و ضعیف می‌نامیدند که البته این امر ازنظر کارشناسان به‌هیچ‌عنوان موردقبول نبود.

البته شرایط مایکروسافت بی محلی مسئولان این شرکت به نبودن این امکان بر روی اکس باکس وان تا حدی برای هواداران عجیب بود و به همین دلیل نیز مسئولان بخش بازی و سرگرمی مایکروسافت تصمیم گرفتند تا برای رفع این مورد اقدام نماند و نتیجه این اقدامات در بسته به‌روزرسانی ماه آگوست میلادی بر روی دستگاه‌ها اعمال خواهد گردید و دارندگان اکس باکس وان می‌توانند از امکان پخش دیسک‌های بلو-ری سه‌بعدی بر روی دستگاه خود بهره‌مند شوند.

البته این به‌روزرسانی نرم‌افزاری تنها شامل این امکان نخواهد بود و تغییرات فراوانی بر روی این سیستم به وجود آورده و اعمال خواهد نمود که هر یک می‌توانند برای کاربران این کنسول مفید باشند. در ادامه می‌توانید به لیست امکاناتی که با این به‌روزرسانی بر روی کنسول اکس باکس وان قابل‌دسترسی خواهند بود دست یابید.

–          امکانات ارتباطات اجتماعی: در این به‌روزرسانی امکاناتی به دستگاه افزوده خواهد شد که با کمک آن می‌توانید شرایط دوستانتان در شبکه اکس باکس را مشاهده نموده و از طریق داشبورد دستگاه به وضعیت آن‌ها و حتی مدت‌زمانی که از آخرین اتصال آن‌ها می‌گذرد نیز دسترسی داشته باشید.

–          در این به‌روزرسانی به شما امکان خرید بازی با موبایل داده خواهد شد. به‌این‌ترتیب می‌توانید با اقدام به خرید از روی دستگاه همراه خود، فایل بازی را به‌صورت مستقیم بر روی دستگاه اکس باکس وان دریافت نمایید و این امر می‌تواند موجب شود که حتی هنگامی که در خانه نیستید و به کنسول دسترسی ندارید نیز برای دستگاه خود بازی و امکانات جدید تهیه نمایید.

–          در این به‌روزرسانی، یک سیستم هشدار ضعیف بودن باتری دسته افزوده شده است که بر روی صفحه به نمایش درآمده و شما را از کم بودن باتری دسته بازی کنسول مطلع خواهد ساخت.

–          امکان ویژه و عالی این به‌روزرسانی را می‌توان امکان قطع کردن پیام‌های نوتیفیکیشن در هنگام بازی دانست که پیش‌ازاین بر روی این کنسول وجود نداشت.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH