بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟سوگلی‌های بازار آنلاین را از دست ندهید!

این روزها محصولات دیجیتال تولید داخل از منظر قیمت و کیفیت ساخت در حد نمونه‌های خارجی هستند و گاهی حتی به چشم دیده شده است که برخی از برندهای ایرانی در بسیاری موارد از برندهای برتر جهانی پیشی گرفته‌اند؛ اما سوالی که باید پیش از اقدام به خرید این محصولات از خود بپرسیم، این است که بهترین تلویزیون ایرانی در بازار کدام است؟ با ما همراه باشید تا از بهترین تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ که سوگلی بازار آنلاین محسوب می‌شود گرفته تا انواع اقسام برندها و مدل‌ها و همچنین را قیمت تلویزیون اسنوا 65 اینچ هوشمند 4K را موردبررسی قرار دهیم.

طبیعتا این روزها باتوجه به افزایش سرسام‌آور قیمت محصولات خارجی و برندهایی چون سامسونگ و ال جی، عموم افراد مایلند با صرف هزینه کمتر محصولی باکیفیت بخرنداینجاست که پای برندهای ایرانی به میان می‌آیدخوشبختانه در زمینه تولید انواع تلویزیون LCD، LED و حتی تلویزیون‌های هوشمند در سالیان اخیر ایران پیشرفت‌های چشمگیری رخ داده است که با خیالی آسوده می‌توانید روی برندهای ایرانی حساب باز کنید؛ اما به‌واقع بهترین تلویزیونهای ایرانی کدامند یا بهتر بگوییم بهترین برندهای تلویزیون در ایران کدامند؟

بهترین برند تلویزیون ایرانی

اگر به‌دنبال پاسخ سوال تلویزیون ایرانی چه مارکی خوبه؟ باشید، در این بخش از معرفی بهترین تلویزیون ایرانی در بازار، معروف‌ترین برندهای بازار ایران را که به تولید بهترین تلویزیون مونتاژ ایران و بهترین تلویزیون ساخت ایران مشغول هستند، معرفی می‌کنیم.

تلویزیون دوو

برند دوو از جمله بهترین مارک تلویزیون ایرانی است که محصولات آن در کره تولید و در ایران مونتاژ و عرضه می‌شودهمین‌موضوع سبب شده تا تلویزیون‌های دوو بهترین تلویزیون مونتاژ ایران باشنداما بهترین محصولات دوو کدامند؟

بهترین مدل تلویزیون دوو 55 اینچ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U

این مدل از محصولات دوو با وضوح تصویر 4K بهترین تلویزیون دوو 55 در بازار ایران است که به خوبی نیاز مخاطبان را برطرف می‌کنددو پورت USB در کنار ورودی HDMI سبب شده تا بتوانید به‌سادگی هردستگاهی را به تلویزیون وصل کنید و فایل‌های خود را با آن به اشتراک بگذارید با این محصول خیال شما از بابت پشتیبانی از انواع فرمت‌های تصویری آسوده خواهد بوداین مدل همچنین از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردار است.

این تلویزیون دوو 55 اینچی مبتنی بر تکنولوژی LED می‌باشد تا با ارائه کیفیتی با وضوح تصویر 4K خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند؛ از طرفی اگر بخواهیم این محصول را از نظر قیمت موردبررسی قرار دهیم ، قیمت تلویزیون دوو 55 اینچ 4k اسمارت ، به نسبت قابلیت‌ّهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت ایده‌آلی دارد و می‌تواند هر آنچه از یک تلویزیون 4K انتظار دارید را در اختیار شما قرار دهد.

برای این تلویزیون یک ریموت کنترل طراحی شده است که کمک زیادی به رابط کاربری شما می‌کند؛ همچنین قابل ذکر است که این تلویزیون ۵۵ اینچی دارای گیرنده دیجیتال داخلی‌ست که نیاز شما را از خرید جداگانه این دستگاه برطرف می‌کند.

این تلویزیون دوو ۵۵ اینچی به‌راحتی فرمت‌های رایج صوتی و تصویری را ساپورت می‌کند تا شما بتوانید به‌آسانی از فایل‌های خود استفاده کنید؛ همچنین این تلویزیون مجهز به تکنولوژی محافظ چشم است که از آسیب‌رسیدن به چشمان شما جلوگیری می‌کند.

بهترین تلویزیون دوو 50 اینچ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5700U

تلویزیون دوو 50 اینچ مدلDSL-50K5700U یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین محصولات این برند است که در عین حال وضوح تصویر بالای 4K را ارائه می‌کند و زاویه دید وسیعی داردسیستم صوتی دوکاناله این محصول بسیار قدرتمند است و از استانداردهای صوتی Surround و Dolby Digital Plus برخوردار استاین  این تلویزیون  دوو 50 اینچی ، پورت USB، یک خروجی HDMI، یک خروجی کامپوزیت و یک خروجی کامپوننت دارد که اتصال انواع دستگاه‌ها را به سهولت امکان‌پذیر می‌کندقابلیت مهم دیگر این محصول، قابلیت «ماشین زمان»  است که با ذخیره‌کردن فایل درحال‌پخش، امکان بازگشت به لحظات قبل را فراهم می‌کند.

این تلویزیون دوو ۵۰ اینچی زاویه‌ دید وسیعی در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما این قابلیت را می‌دهد که از تماشای صفحه‌نمایش تلویزیون‌تان تا محدوده‌ وسیعی لذت ببریدحال اگر بخواهیم درمورد ابعاد تلویزیون DSL-50k5700u صحبت کنیم، باید بگوییم که نسبت تصویر این تلویزیون 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به نمایش می‌گذارد.

در طراحی این تلویزیون برای اتصال به پخش‌کننده‌ها سه درگاه HDM، کامپوزیت و کامپوننت تعبیه شده است که شما می‌توانید با توجه به مورد استفاده، درگاه مناسب را برگزینیددرگاه HDMI می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل کنداین تلویزیون دوو ۵۰ اینچی فرمت‌های تصویری بسیار متنوعی را پشتیبانی می‌کند که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌آسانی، فایل‌های موردعلاقه خود را توسط درگاه ارتباطی موردنظر اجرا ‌کنید.

تلویزیون ایکس ویژن

مادیران نامی شناخته شده در بازار ایران است و ایکس‌ویژن، برند زیرمجموعه این شرکت بزرگ است که برخی از بهترین تلویزیون های ایرانی را تولید و روانه بازار کرده استمادیران خود شرکتی کاملا خصوصی است که در چند سال اخیر با سرمایه‌گذاری خوب در زمینه تولید تلویزیون ایرانی، توانسته به بهترین مارک تلویزیون در ایران بدل شود.

اگر بپرسید بهترین برند تلویزیون ایرانی چیست؟ در پاسخ می‌توان گن از نظر خدمات پفت ایکس ویژس از فروش و پشتیبانی یکی از بهترین برندهای تلویزیون در ایران است.

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچی: تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XTU725

از دیگر مواردی که می‌توان لقب بهترین تلویزیون ایرانی را به آن داد،‌ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 که بهترین تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچی محسوب می‌شود؛ این دستگاه با دارا بودن قابلیت اندرویدی، موجب شده تا کاربران این دستگاه بتوانند تنظیمات این محصول را با سهولت بیشتری تغییر بدهند و بتوانند دانلود و نصب اپلیکیشن ها را راحت‌تر از سایر محصولات انجام دهند.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده درمورد این تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچی باید گفت که شما با استفاده از قابلیت اتصال به اینترنت قادر خواهید بود، تمامی بازی‌های مورد علاقه خود را نصب و با کیفیت عالی استفاده نمایید.

همچنین تلویزیون 55 اینچی ایکس ویژن مدل 55XTU725 با دارا بودن گیرنده دیجیتالی داخلی، شما را از خرید این گیرنده بی نیاز خواهد کرد و اما در آخر می‌رسیم به قیمت تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 4K که نسبت به هم‌رده های خود یک مبلغ ایده‌آل است.

تلویزیون اسنوا

برند اسنوا، از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری است که در سالیان اخیر از جمله بهترین برندهای تلویزیون در ایران بوده است و برخی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار ایران را تولید کرده است.

تلویزیون‌های اسنوا از مواد باکیفیت و بسیار مقاومی ساخته می‌شوند و با تجهیز به فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا، تصاویری خوش‌رنگ، درخشان و فوق‌العاده باکیفیت پخش می‌کننداین مسئله سبب شده تا برخی مدل‌های محصولات اسنوا، بهترین کیفیت تصویر تلویزیون ایرانی را داشته باشند و در عین حال محبوبیت اسنوا نزد کاربران، آن را به بهترین برند تلویزیون ایرانی بدل کرده است.

در مدل‌های هوشمند تلویزیون اسنوا که بهترین تلویزیون ایرانی در بازار هستند؛ امکان اتصال دستگاه به اینترنت به طور بی‌سیم و از طریق کابل وجود دارد و معمولا این مدل‌ها مجهز به پردازنده‌های قدرتمندی با رم و حافظه داخلی برای ذخیره ویدیوها هستنداین دستگاه‌های هوشمند اسنوا به عنوان بهترین تلویزیون بازار ایران دارای مودم و پورت LAN برای اتصال به وایفای هستند و از سیستم‌عامل اندروید نیز پشتیبانی می‌کنند.

بهترین تلویزیون اسنوا 65 اینچ تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620U

این محصول بهترین تلویزیون اسنوا 55 اینچ است که به طور پیشفرض با اندروید عرضه شده و از وضوح تصویر 4K بهره مند استاین محصول دو درگاه USB و سه پورت HDMI نیز دارد و توان صوتی آن عددی معادل 30 وات استبا توجه به تعبیه یک گیرنده دیجیتال داخل این محصول، شما نیازی به خرید یک گیرنده جدا نخواهید داشتدیگر قابلیت‌ها نیز عبارتند از اتصال وای‌فای، قابلیت ضبط تصاویر،‌ راهنمای الکترونیکی برنامه و امکان اتصال به گوشی همراه و اما قیمت این محصول از نظر بسیاری مخاطبان عدد بالایی به چشم می‌آید که شاید بسیاری از افراد توان خرید آن را نداشته باشند اگر به‌دنبال یک تلویزیون مناسب با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید می‌توان دو برند دوو و ایکس ویژن را با قابلیت‌های بینظیرشان جایگزین مناسبی دانست.

بهترین تلویزیون اسنوا 55 اینچ تلویزیون هوشمندUltra HD اسنوا مدل SSD-55SA640U

این مدل از تلویزیون، بهترین تلویزیون اسنوا 55 اینچ است که کیفیت تصویر فوق‌العاده 4K را در اختیار کاربران قرار می‌دهداین محصول زاویه دید وسیعی دارد و سیستم صوتی دوکاناله آن با بلندگوهای 10 واتی، مجموعا 20 وات صدا تولید می‌کنداز دیگر قابلیت‌های این مدل باید به دو پورت USB، یک پورت HDMI و البته قابلیت ماشین زمان اشاره کرد.

تلویزیون از کجا بخرم ؟

ما در شیانچی از امکاناتی برای خرید آسان شما برخوردار هستیم که همین عوامل می تواند برای ترغیب مشتریان وسوسه انگیز باشداز جمله این موارد عبارت است از:

۱بسته سفارشی خود را تا ساعت پس از خرید تحویل خواهید گرفت؛

۲درصورت عدم رضایت تا روز کاری فرصت مرجوع کردن کالای خود را خواهید داشت.

جهت خرید از یک فروشگاه معتبر می‌توانید به فروشگاه لوازم خانگی شیانچی مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH