کهکشانی دیگری در راه است

به تازگی اخباری از سامسونگ الکترونیکس آمریکا منتشر شده است که بر عرضه یک محصول گلکسی دیگر در تاریخ 15 آگوست (25 مرداد) دلالت دارد. با این حال جزییات و اطلاعاتی از دستگاه مورد نظر توسط این شرکت منتشر نشده است، اما ذکر این نکته که رونمایی باشکوه و پرده‌برداری از جدیدترین گلکسی صورت خواهد پذیرفت کافی است تا کلی توجه را به سوی خود جلب نماید.

به این ترتیب چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مدت طولانی است که شایعات حول معرفی گلکسی نوت 2 سامسونگ در گردش‌اند، ولی تازه‌ترین شایعه‌ها حکایت از عرضه این محصول در تاریخ 30 آگوست یعنی دو هفته پس از تاریخ ذکر شده در بالا را دارند.

با این وجود توجه‌ها به سمت دستگاهی دیگر یعنی [تبلت] گلکسی نوت 10.1 رفته است که گزینه محتمل‌تری جلوه می‌نماید. این محصول تحت تاثیر یک باز طراحی نو از قبیل پردازشگر 4 هسته‌ای و در بر داشتن یک جایگاه برای قلم S قرار گرفته است. جالب است که اگرچه هنوز این محصول توسط سامسونگ معرفی و عرضه نشده است ولی سایتی با نام J&R به صورت اشتباهی این دستگاه را برای پیش خرید (البته به مدت بسیار کوتاهی) قرار داده بود. این نمونه‌ها با قیمت 499 دلار برای مدل 16 گیگابایتی و 549 دلار برای مدل 32 گیگابایتی در این سایت برای پیش خرید قرار داده شده بودند.

نکته دیگری که بر صحت عرضه تبلت گلکسی 10.1 دامن می‌زند این است که همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این گلکسی توسط سامسونگ الکترونیکس آمریکا عرضه خواهد شد و شرکت ارتباطات سامسونگ آمریکا که معمولا تلفن‌های همراه سامسونگ را معرفی می‌کند نقشی در این میان ندارد.

با این حال احتمال ورود محصولی جدید (حداقل به آمریکا) وجود دارد و جزییات دقیق‌تر در کنفرانس خبری 15 آگوست منتشر خواهند شد.

3 در مورد “کهکشانی دیگری در راه است”

  1. به احتمال زیاد نوت2هست اما سامسونگ زمانه عرضه نوت 2 رو قبلاً اعلامکرده که حدودای مهر خودمون میشه.
    با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH