وان‌پلاس 10T در روز 12 مرداد ماه معرفی خواهد شد

وان‌پلاس از تصمیم خود برای برگزاری یک رویداد اختصاصی در روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) خبر داد. این مراسم در سالن گاتهام هال شهر نیویورک برگزار شده و طی آن برند چینی از اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود با نام وان‌پلاس 10T رونمایی خواهد کرد. کاربران در صورت تمایل می‌توانند بلیط ویژه این مراسم را خریداری نموده و در ازای آن ایربادهای وان‌پلاس نورد بادز و کوله‌پشتی مخصوص وان‌پلاس را دریافت نمایند.

وان‌پلاس 10T ستاره این مراسم خواهد بود. با این‌حال وان‌پلاس از ورژن جدید رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به OxygenOS 13 نیز رونمایی خواهد کرد. وان‌پلاس 10T با شعار “تکامل ماوراء سرعت” (Evolve Beyond Speed) عرضه می‌شود. بزرگ‌ترین پیشرفت این هندست نسبت به وان‌پلاس 10 پرو در مقوله سرعت به چشم می‌خورد؛ دستاوردی که مدیون استفاده از تراشه جدید اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 است. همچنین طراحی وان‌پلاس 10T در مقایسه با وان‌پلاس 10 پرو کمی متفاوت خواهد بود.

رابط کاربری OxygenOS 13 نیز با اصلاحاتی در زمینه گیمینگ، امکانات ارتباطی و قابلیت‌های سفارشی‌سازی معرفی خواهد شد. این نرم‌افزار ابتدا برای وان‌پلاس 10 پرو منتشر شده و در اواخر سال نیز در دسترس کاربران وان‌پلاس 10T قرار می‌گیرد. مراسم افتتاحیه رویداد آینده وان‌پلاس در ساعت 10 صبح به وقت منطقه شرقی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH