جزئیات قیمت‌‌گذاری سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو اعلام شد

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اکنون سامسونگ در تدارک رونمایی از 2 اسمارت‌واچ پرچم‌دار جدید خود با اسامی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو است. گلکسی واچ 5 پرو به‌عنوان جانشین مدل سال گذشته موسوم به گلکسی واچ 4 کلاسیک روانه بازار خواهد شد. بنابراین کلیه افراد علاقه‌مند به خریداری مدل‌های آینده گلکسی واچ از شنیدن قیمت‌گذاریاین گجت‌ها پیش از معرفی رسمی آنها در ماه آگوست خوشحال خواهند شد.

بر اساس اعلام وبسایت Dealntech، گلکسی واچ 5 با قیمت‌‌گذاری کمی ارزان‌‌تر از مدل نسل قبلی خود روانه بازار خواهد شد. وبسایت مذکور ادعا می‌کند که مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 (ورژن بلوتوث) با قیمت‌‌گذاری 259 یورویی به فروش خواهد رفت؛ در حالی‌که ورژن 44 میلی‌متری این اسمارت‌واچ 286 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. از سوی دیگر مدل 45 میلی‌متری گلکسی واچ 5 پرو (ورژن مجهز به بلوتوث) احتمالا با برچسب قیمتی 430 یورویی عرضه خواهد شد. این رقم در مقایسه با قیمت‌‌گذاری گلکسی واچ 4 کلاسیک طی سال گذشته کمی گران‌تر است.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری از جانب یک خرده فروشی معتبر اروپایی ارائه شده است. این خرده فروشی معمولا اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری گجت‌ها را به شکلی صحیح اعلام می‌کند. با این‌حال تا زمان اعلام جزئیات رسمی کماکان توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

1 در مورد “جزئیات قیمت‌‌گذاری سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH