راهنمای خرید بهترین هندزفری های بلوتوث ارزان

راهنمای خرید هندزفری‌های بلوتوثی در رده قیمتی زیر یک میلیون تومان

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های موبایل هندزفری بلوتوثی است. این وسیله، بخصوص در سال‌های اخیر به دلیل حذف جک‌ ۳/۵ میلی‌متری از گوشی‌های پرچمدار محبوبیت زیادی پیدا کرد. در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های میان‌رده هم از این درگاه پشتیبانی نمی‌کنند و احتمالا این روند به ارزان‌ قیمت‌ها هم خواهد رسید. البته راه‌کارهای جایگزینی مانند هدفون‌ها و ایرفون‌های سیمی دارای پورت USB type C یا استفاده از تبدیل این پورت وجود دارند اما هیچکدام به راحتی یک هندزفری بلوتوث نیستند.

هندزفری های بلوتوثی در انواع مختلفی مانند هدفون، هندزفری گردنی و ترو وایرلس وجود دارند که نوع اخیر به ایرپاد یا ایربادز معروف است. اما هر نوع را که بخواهید خریداری کنید با تنوع زیادی روبه‌رو خواهید شد که کار انتخاب و مقایسه را حتی برای افراد اهل فن هم دشوار می‌کند. تیم آی‌تی‌رسان در کنار شما است و کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید. امروز می‌خواهیم بهترین ترو وایرلس ها را در محدوده قیمتی زیر یک میلیون تومان یا به عبارتی ارزان‌ترین ترو وایرلس ها را به شما معرفی کنیم. در این محدوده قیمت انتخاب‌های زیادی وجود دارند، از نمونه‌های فیک برندهای معروف تا مدل‌های بیسیک تعدادی دیگر از سازندگان معتبر.

معمولا گفته می‌شود که مدل‌های اقتصادی کیفیت و کارایی خوبی ندارند، در حالی که همیشه ارزان بودن دلیلی بر پایین بودن کیفیت محصول نیست و این طور نیست که نتوانید یک دستگاه ارزان قیمت با کیفیت مناسب پیدا کنید. ما هم محصولاتی را به شما معرفی می‌کنیم که از برندهای معتبر باشند و ارزش خرید بالایی هم داشته باشند. اما لازم است به یک نکته دقت کنید: در این محدوه قیمت و حتی سه برابر این بازه انتظار محصولات لوکس و پرمیوم با کیفیت پخش موسیقی حرفه‌ای، حذف نویز پیشرفته، ارگونومی فوق‌العاده و ویژگی‌هایی از این قبیل را نداشته باشید! با این حال می‌توانید اطمینان داشته باشید هر یک از گزینه‌های این لیست می‌تواند کارتان را راه بی‌اندازد.

معیار ما برای انتخاب این مدل‌ها از میان تعداد زیادی از گزینه‌های هم قیمت بر پایه عواملی مانند عمر باتری قابل قبول، ارتباط بلوتوث پایدار، طراحی خوب، برند قابل اطمینان و در نهایت تجربه کاربری آنها بوده است. گزینه‌ها هم از قیمت پایین به بالا مرتب شده‌اند.

در انتخاب خودتان از بین مدل‌های معرفی شده به نوع سری از لحاظ ساده یا سیلیکونی بودن دقت کنید. سیلیکونی‌ها معمولا مانع ورود صدای محیط به داخل گوش می‌شوند و از این لحاظ می‌توانند تجربه بهتری از گوش دادن به موسیقی به همراه داشته باشند اما همه کاربران با سری سیلیکونی راحت نیستند.

لنوو SEP LP1

هدزفری بلوتوث لنوو ایرپاد Lenovo

ارزان‌ترین گزینه از پیشنهادات ما یک هندزفری بلوتوث از برند لنوو است که نسبت به قیمتش امکاناتی فراتر از انتظار دارد. از جمله نقاط قوت این دستگاه می‌توان به برخورداری از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب، بلوتوث ورژن 5 و بهره‌گیری از درگاه Type C به منظور شارژ باتری اشاره کرد. لنوو SEP LP1 کیفیت پخش موسیقی و مکالمه خوبی دارد و به قابلیت حذف نویز هم مجهز شده است. همچنین شرکت سازنده ادعای ۱۵ ساعت شارژدهی برای پخش موسیقی برای این مدل را دارد که با توجه به ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپری باتری کیس و ۵۰ میلی‌آمپر برای هر کدام از هدفون‌ها دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

 

کیو سی وای T17

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای T17

کیو سی وای از سازندگان معروف انواع هدفون‌ها و هندزفری‌های بلوتوث است و محصولات این برند از تنوع بالایی برخوردارند. مدل T17 از ترو وایرلس های اقتصادی و در عین حال کارآمد موجود در بازار ایران است و اگر بودجه محدودی برای خرید ایربادز در نظر گرفته‌اید، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. کیو سی وای T17 به بلوتوث 5.1 مجهز شده و می‌تواند ارتباط پایداری داشته باشد. در توضیحات کمپانی سازنده ۷/۵ ساعت عمر باتری برای پخش موسیقی و ۴/۵ ساعت برای مکالمه ذکر شده است. وجود قابلیت حذف نویز خبر خوبی در این بازه قیمتی است اما این مدل هیچ گونه گواهی برای مقاومت در برابر رطوبت را ندارد.

کیو سی وای MOB T13

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث QCY MOB T13

باز هم یک مدل از برند کیو سی وای را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل کمی از گزینه قبلی گران‌تر است اما در قبال این قیمت امکانات بیشتری از جمله ارگونومی بهتر و گواهی‌نامه IPX4 برای مقاومت در برابر رطوبت را نام ببریم. کیو سی وای MOB T13 در مجموع با تجهیز به چهار میکروفن از قابلیت حدف نویز و تقویت صدای مکالمه برخوردار است. با توجه به پشتیبانی توسط اپلیکیشن اختصاصی، کنترل‌های لمسی و حالت گیمینگ در کنار ۷/۵ ساعت عمر باتری برای پخش موسیقی و ۴/۵ ساعت برای مکالمه،  T13 ارزش خرید بالایی دارد.

هایلو  T15

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی بی سیم ارزان

هایلو از زیر مجموعه‌های کمپانی شیائومی محسوب می‌شود و لوازم جانبی آن در بازار ایران فروش خوبی دارند. ترو وایرلس هایلو T15 به عنوان یک مدل مخصوص بازی معرفی شده که نشان از تاخیر بسیار کم در دریافت و ارسال صدا دارد. با داشتن گواهی IPX5 در برابر رطوبت و عرق مقاوم است. کیفیت صدای موسیقی خوب و میکروفن‌های اختصاصی حذف نویز هم نسبت به قیمت این دستگاه بسیار خوب به نظر می‌رسد. اگر اهل بازی آنلاین هستید با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی از جمله سرعت ارسال صدا، ارگونومی مناسب و باتری قوی می‌توانید هایلو  T15 را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب مد نظر قرار دهید.

شیائومی ELH True Air 2 SE

راهنمای خرید شیائومی ELH True Air 2 SE ایرپاد ارزانایربادزهای شیائومی از تنوع زیادی برخوردارند و در محدوده‌های قیمتی مختلف حضور دارند. یکی از نکته‌هایی که برای خرید محصولات این برند باید توجه خاصی به آن داشته باشید اصالت محصول است. نمونه‌های فیک محصولات شیائومی به وفور در بازار به فروش می‌رسند. بنابراین توجه به گارانتی معتبر در مورد این برند اهمیت زیادی دارد. مدل ELH True Air 2 از طراحی زیبا و ارگونومیک برخوردار است، در برابر رطوبت مقاوم است. همچنین باتری قدرتمندی دارد و ضمن تجهیز به تراشه کم مصرف از کدک‌های مختلف موسیقی پشتیبانی می‌کند. سیستم حذف نویز و درایور ۱۴ میلی‌متری نیز از مزایای این مدل است که می‌تواند به معنی کیفیت بالاتر پخش موزیک باشد.

 نوکیا E3101

نوکیا با روزهای شکوه و عظمت خود فاصله بسیار زیادی دارد و شاید بسیاری از مخاطبان جوان ما دوران حکمرانی این برند بر دنیای ارتباطات را به خاطر نداشته باشند اما محصولات نوکیا هنوز هم از مقبولیت خوبی برخوردارند، هر چند نه به اندازه گذشته. هندزفری بلوتوثی مدل E3101 از محصولات بسیار خوب نوکیا در بازار ایران است. از مزایای این مدل می‌توانیم طراحی زیبا، وزن بسیار کم، ارگونومی مناسب، عمر باتری ۸ ساعته و گواهی IP44 برای استفاده در زیر باران و مقاومت در برابر عرق را نام ببریم. درایور ۱۳ میلی‌متری هم برگ برنده E3101 در رده قیمتی خودش است.

گرین TWS

گرین یک برند ایرانی قدیمی و معتبر است که به تازگی چند مدل هندزفری بلوتوث را راهی بازار کرده است. البته با توجه به شباهت محصولات این کمپانی با طیف گسترده‌ای از نمونه های موجود در بازار به راحتی می‌توان حدس زد که از روش OEM برای تولید استفاده شده است. با بررسی‌های انجام شده دریافتیم که ایربادزهای گرین کیفیت خوبی دارند و تجربه بهتری نسبت به استفاده از گوشی‌های OEM با برند ایرانی ارائه می‌دهند. مدل TWS یکی از محصولات گرین در بازه قیمت زیر یک میلیون تومان است. این هندزفری مزایای همچون عمر باتری مناسب، کنترل‌های لمسی و کیفیت پخش موسیقی و مکالمه خوبی دارد.

 

لنوو SEP LP5

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی SEP LP50 لنوو

یک پیشنهاد دیگر از برند لنوو و در قیمت نزدیک به یک میلیون تومان مدل SEP LP5 است. این مدل با دیافراگم دوگانه و درایورهای ۱۳ میلی‌متری کیفیت پخش موسیقی خوبی دارد. مواردی از قبیل عمر باتری ۲۴ ساعته (با در نظر گرفتن باتری کیس)، استاندارد مقاومت IPX5، کنترل‌های لمسی و ارگونومی بسیار خوب از دیگر دلایل پیشنهاد این ترو وایرلس هستند.

 

مک دودو HP-802 S1

مک دو دو از برندهای قابل اطمینان در تولید لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند مثل هندزفری بلونوثی است. برای این بازه قیمتی ترو وایرلس HP-802 S1 را پیشنهاد می‌کنیم. کنترل‌های لمسی پیشرفته، طراحی خوب، کیفیت ساخت بسیار بالای هدفون‌ها و کیس، استفاده از فناوری TWS، استاندارد آب و گرد و غبار IPX5، درایور صدای قدرتمند و میکروفون های HD چهارگانه و همچنین حذف نویز قدرتمند از دلایل ما برای این پیشنهاد هستند.

 

آکی مدل EP-T21

آکی نیز یکی از سازندگان بسیار معتبر و قابل اطمینان لوازم جانبی است. مدل EP-T21 نیز یکی از ارزان‌ترین‌های این برند در بازه قیمتی حدود یک میلیون محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد. این مدل، ویژگی‌هایی از جمله کیفیت ساخت بالا، وزن کم، درایور ۱۱ میلی‌متری با مغناطیس نئودیمیوم و کنترل‌های لمسی برای موسیقی و تماس را با قیمتی مقرون به صرفه به همراه دارد. در وب‌سایت کمپانی تولید کننده یه مواردی مانند بلوتوث 5 برای جفت شدن سریع، پایدار و کارآمد صدای واضح و با حفظ کیفیت اصلی، حداکثر 5 ساعت خروجی صدا با یکبار شارژ، ۶ بار شارژ از طریق کیس و در مجموع  ۳۵ ساعت کل زمان پخش اشاره شده است.

 

بهترین هندفری های بلوتوثی موجود در بازار برای خرید را خدمتتان معرفی کردیم. فراموش نکنید که هنگام خرید هندزفری بلوتوثی و یا هر دستگاه دیجیتال دیگر به اصالت کالا، اعتبار فروشنده و گارانتی هم توجه داشته باشید. شما هم اگر پیشنهاد دیگر یا تجربه استفاده از هر یک از مدل‌های پیشنهادی لیست ما را دارید خوشحال می‌شویم که از طریق بخش نظرات در پایان این مقاله با ما و مخاطبان آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH