جزئیات مربوط به قیمت‌‌گذاری سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو اعلام شد

رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ کمتر از 2 هفته دیگر برگزار می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی کره‌ای در جریان این مراسم از چندین محصول جدید خود نظیر گوشی‌های تاشو جدید گلکسی، گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو و گلکسی بادز 2 پرو رونمایی خواهد کرد.

مدل جدید گلکسی بادز به‌عنوان جانشین گلکسی بادز پرو عرضه شده در ماه ژانویه سال گذشته معرفی می‌شود. امروز یک گزارش جدید به جزئیات قیمت‌گذاری گلکسی بادز 2 پرو در بازار ایالات‌متحده اشاره نموده است. وبسایت 9to5Google با استناد به منابع خرده فروشی ادعا می‌کند که گلکسی بادز 2 پرو با قیمت‌‌گذاری 229.99 دلاری روانه بازار خواهد شد. این قیمت‌‌گذاری در مقایسه با گجت‌های شنیداری پیشین گلکسی، رشد قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ سخت‌افزار مورد استفاده در گلکسی بادز 2 پرو را نیز ارتقاء خواهد داد یا خیر. با این‌حال وبسایت 9to5Google با استناد به اطلاعات منابع خبری خود مدعی شده که کمپانی کره‌ای قابلیت صدای 24 بیتی را به ایربادهای جدید خود اضافه خواهد کرد.

ایربادهای سامسونگ از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار بوده‌اند؛ اما با وجود عرضه ایربادهای جدید گوگل موسوم به پیکسل بادز پرو با برچسب قیمتی 200 دلاری، امسال شاهد رقابتی نفس‌گیر در این حوزه خواهیم بود. جدیدترین مدل پیکسل بادز، برترین ایربادهای گوگل تا به امروز قلمداد شده و با قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، امکان اتصال به چندین دستگاه و حالت شفافیت صوتی (Transparency) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی بادز پرو

اخیرا رندرهای مربوط به مدل آینده گلکسی بادز در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر، الگوی طراحی ایربادهای بی‌سیم آینده سامسونگ را به معرض نمایش می‌گذارند. همان‌طور که در این رندرها ملاحظه می‌کنید؛ طراحی ایربادهای جدید تقریبا مشابه با مدل نسل قبلی گلکسی بادز پرو است. بر اساس شایعات این محصول در یک مدل رنگی جدید بنفش موسوم به Bora Purple قابل دسترس خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ گلکسی بادز 2 پرو احتمالا ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked طی روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. کارشناسان امیدوارند که طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری در رابطه با این ایربادها منتشر شود.

1 در مورد “جزئیات مربوط به قیمت‌‌گذاری سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH