سامسونگ شایعات مطرح شده پیرامون توقف توسعه تراشه‌های اگزینوس را رد کرد

سامسونگ گمانه‌زنی‌ها پیرامون توقف تولید تراشه‌های اگزینوس را رد کرده است. برخی شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که کمپانی کره‌ای تا سال 2023 یا 2024 از به‌کارگیری تراشه‌های اگزینوس در دستگاه‌های پرچم‌دار خود صرفنظر خواهد کرد. همچنین در ادامه استدلال شده که سامسونگ متعاقبا تولید تراشه‌های بومی خود را متوقف خواهد کرد. با این‌حال یک گزارش جدیدا منتشر شده در کره‌جنوبی به نقل از سامسونگ اعلام کرده که این شایعات از اساس نادرست هستند.

بیانیه سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی 3 ماهه دوم سال 2022 منتشر شد. در جریان این کنفرانس، سامسونگ عملکرد خود طی 3 ماهه دوم سال جاری میلادی را تشریح کرد. سامسونگ در بیانیه خود اعلام کرده که کسب‌وکار تولید تراشه‌های اگزینوس را متوقف نکرده و در تلاش برای توسعه توان رقابتی برند اگزینوس است. سامسونگ اعلام کرده که امیدوار است تا از طریق همکاری با سایر واحدهای کسب‌وکار خود بسترهای اولیه برای تقویت سهم کمپانی در میان مشتریان کلیدی را فراهم نماید.

بر اساس گزارشات، سامسونگ سرگرم توسعه یک پردازنده ممتاز برای سری گلکسی S خود است. در این راستا غول کره‌ای اقدام به ایجاد یک تیم تخصصی موسوم به Dream Team شامل بیش از 1000 مهندس نموده است. این تیم روی توسعه تراشه پیشرفته جدید اگزینوس کار می‌کند. با این‌حال برخی شایعات نشان می‌دهند که تلاش‌ها برای عرضه تراشه ممتاز فعلی سری گلکسی S موجب شده تا سامسونگ عرضه تراشه جدید اگزینوس را به تاخیر بیندازد.

تراشه جدید سری گلکسی S در سال 2025 عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب گوشی‌های آینده سری گلکسی S23 صرفا از تراشه اسنپ‌دراگون استفاده خواهند کرد. سامسونگ بار دیگر تاکید کرده که قصد دارد تا با تحلیل چشم‌انداز بازار و تقاضای جهانی در میان‌مدت و بلندمدت به مسیر سرمایه‌گذاری خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH