یا Xiaomi Mi 4، دستگاهی که ادعا می‌کند سریعترین است، آشنا شوید

Xiaomi-Mi-4-officially-unveiled

شیائومی همان کمپانی است که آنرا اپل چین می‌نامند. امروز این کمپانی از آخرین پرچمدار خود با نام Xiaomi Mi 4 طی یک رویداد بزرگ در پکن پرده‌بردرای کرده است.

این هوشمند با یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و یک رم بسیار خوب 3 گیگابایتی می‌آید و درست مثل Xiaomi Mi 3 که سال گذشته ادعا می‌کرد سریعترین اسمارتفون موجود است، این نسخه هم با عنوان سریعترین اسمارتفون دنیا معرفی شده است.

این هوشمند در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی که حافظه از نوع سریعترین نوع  eMMC 5.0 انتخاب شده با قیمت‌های 320 و 400 دلار معرفی شده است.

از نظر دوربین، Xiaomi Mi 4 از یک نوع 13 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX214  با توانایی ضبط ویدئوی 4K برای پشت و یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی با لنز واید استفاده کرده است.

رابط کاربری این هوشمند با قابلیت بالای سفارشی شدن یکی از غنی‌ترین رابط‌های کاربری است. این دستگاه قرار است ماه آگوست به آخرین نسخه این رابط کاربری یعنی MIUI 6.5 آپدیت شود.

شیائومی با توسعه سریع در چین برای خود نام و نشانی کسب کرده، این کمپانی در نمیه اول امسال 26.1 میلیون دستگاه را بفروش رسانده است. البته مشخص که با محصول جدید خود بیش از گذشته بازار دنیا را هدف قرار داده است.

Xiaomi-Mi-4-officially-unveiled (1)


Xiaomi-Mi-4-officially-unveiled (2)

 

2 در مورد “یا Xiaomi Mi 4، دستگاهی که ادعا می‌کند سریعترین است، آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH