تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A23 5G در فضای وب منتشر شد

در حالی‌که سامسونگ در تدارک برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked برای رونمایی از محصولات جدید خود است؛ اما گمانه‌زنی پیرامون برنامه‌های کمپانی کره‌ای پس از معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 از هم‌اکنون آغاز شده است. اگرچه حاشیه سودآوری اسمارت‌فون‌های مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با مدل‌های پرچم‌دار بسیار کمتر است؛ اما دستگاه‌های سری گلکسی A و گلکسی M کماکان بخش بزرگی از کسب‌وکار موبایلی سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها یکی از گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ با نام گلکسی A23 5G احتمالا به‌زودی و پس از معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی خواهد شد. علیرغم این واقعیت که زمان دقیق رونمایی رسمی از اسمارت‌فون 5G مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ هنوز اعلام نشده است؛ اما به لطف اطلاعات جدیدا لو رفته، طراحی احتمالی این هندست برای همگان آشکار شده است.

اگرچه نام گلکسی A23 5G ظاهرا نشان می‌دهد که این هندست به لحاظ مشخصات یکی از ضعیف‌ترین مدل‌های سری A به‌شمار می‌رود؛ اما در واقع اصلا این‌طور نیست. این اسمارت‌فون نه‌تنها به لطف وجود قابلیت اتصال 5G توجه توده مشتریان را به سوی خود جلب می‌کند؛ بلکه برخی مشخصات اخیرا لو رفته آن نیز جذاب به‌نظر می‌رسند.

به‌عنوان مثال گلکسی A23 5G احتمالا مجهز به یک نمایشگر غول‌پیکر 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل سنسورهای 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. شایان به ذکر است که دوربین اصلی گوشی از قابلیت تثبیت‌کنندگی اپتیکی تصاویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد؛ قابلیتی که کاملا نامتعارف به‌نظر می‌رسد.

موضوع مهم‌تر اینکه گلکسی A23 5G از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی نموده و توان پردازشی آن از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 695 ساخت کوالکام به‌همراه 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. تصاویر اخیرا منتشر شده تائید می‌کنند که سامسونگ گلکسی A23 5G حداقل با 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، آبی، سفید و صورتی‌طلایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اکنون اطمینان داریم که این هندست در وهله نخست در بازار اروپا عرضه شده و 300 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. با این‌حال عرضه هندست مذکور توسط برترین اپراتورهای مخابراتی ایالا‌ت‌متحده نیز امری کاملا محتمل محسوب می‌شود. خبر مهم دیگر برای علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ اینکه گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در روز 10 آگوست (19 مرداد ماه) معرفی شده و 2 هفته پس از آن روانه بازار خواهند شد. اکنون مشتریان با مراجعه به فروشگاه آنلاین سامسونگ می‌توانند نسبت به پیش‌سفارش یکی از پرچم‌داران تاشو آینده کمپانی اقدام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH