چگونه در ال‌جی G3 دو پنجره در صفحه نمایش ایجاد کنیم؟

همان طور که پیش‌تر در آی‌تی رسان مطالعه کردید، دیروز پرچم‌دار ال‌جی به طور رسمی وارد بازار کشور شد و کاربران علاوه بر این گوشی می‌توانند تجهیزات جانبی آن را نیز خریداری کنند (بررسی ال‌جی G3 را می‌توانید در آی‌تی‌رسان مطالعه کنید).

LG G3 Review (40)

حال که از این پس به صورت رسمی شاهد فروش این گوشی در سطح کشور خواهیم بود، پس بهتر است شیوه بهره بردن از برخی ویژگی‌های آن را نیز بدانیم. در اسمارت فون‌هایی که صفحه نمایش بزرگ دارند امکان استفاده از دو پنجره در صفحه نمایش چیز معمولی است که در سری نوت سامسونگ نیز شاهد این ویژگی بودیم. ال‌جی نیز در آخرین پرچم‌دار خود قابلیت استفاده همزمان از دو پنجره را قرار داده است که در این مقاله قصد داریم که روش فعال سازی آن را فرا بگیریم.

lg-g3-dual-window

برای فعال سازی قابلیت باز کردن دو پنجره در صفحه نمایش ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید، در بخش General (عمومی) به پایین صفحه حرکت (اسکرول) کنید و مطمین شوید که گزینه Dual Window (استفاده از دو پنجره) فعال است.

اما چگونه از این قابلیت استفاده کنیم؟

خوب کار چندان سختی نیست، دکمه بازگشت را برای مدت طولانی نگهدارید تا قابلیت دو پنجره به صورت پاپ‌آپ فعال شود، سپس برنامه‌ای را که قصد دارید در کنار پنجره‌ی دیگر نمایش داده شود انتخاب کنید. به همین راحتی!

2 در مورد “چگونه در ال‌جی G3 دو پنجره در صفحه نمایش ایجاد کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH