سیستم مورد نیاز برای بازی Ark: Survival Evolved

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Ark روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

Ark: Survival Evolved یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی بقا در سال ۲۰۱۷ است که توسط Studio Wildcard ساخته شده است. در بازی، بازیکنان باید در یکی از چندین نقشه پر از دایناسورهای در حال پرسه زدن، هیولاهای خیالی و دیگر حیوانات ماقبل تاریخ، خطرات طبیعی و بازیکنان دیگر زنده بمانند.

بازی از دید سوم شخص یا اول شخص انجام می‌شود و دنیای باز آن با پای پیاده یا سوار بر یک حیوان ماقبل تاریخ هدایت می‌شود. بازیکنان می‌توانند از سلاح گرم و سلاح‌های دست ساز برای دفاع در برابر انسان‌ها و موجودات دیگر استفاده کنند. این بازی دارای گزینه‌های تک نفره و چند نفره است. چند نفره امکان تشکیل قبیله‌هایی از اعضا را در یک سرور فراهم می‌کند. حداکثر تعداد جفت قبیله در هر سرور متفاوت است. در این حالت همه دایناسورهای رام شده و سازه‌های ساختمانی معمولاً بین اعضا به اشتراک گذاشته می‌شوند. یک حالت PvE وجود دارد که بازیکنان نمی‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز Far Cry 6 را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V را مطالعه کنید.

توسعه در اکتبر 2014 آغاز شد، جایی که برای اولین بار در اواسط سال 2015 به عنوان یک دسترسی اولیه بر روی رایانه شخصی منتشر شد. تیم توسعه تحقیقاتی را در مورد ظاهر فیزیکی حیوانات انجام داد، اما مجوز خلاقانه را برای اهداف گیم‌پلی دریافت کرد. Instinct Games، Efecto Studios و Virtual Basement برای تسهیل توسعه بازی استخدام شدند. این بازی در آگوست 2017 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، OS X و لینوکس با نسخه‌های اندروید، iOS و نینتندو سوییچ در سال 2018 و نسخه‌ای برای Stadia در سال 2021 منتشر شد.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Cyberpunk 2077 را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Horizon Zero Dawn را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Hitman 3 را مطالعه کنید.
برای کسانی که ترجیح می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.
سیستم مورد نیاز Ark

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Ark

پردازنده (CPU)
Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 
پردازنده گرافیکی (GPU)
NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB
حافظه رم (RAM)
8GB
فضای مورد نیاز
60GB
سیستم عامل (OS)
Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Ark روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

18 در مورد “سیستم مورد نیاز برای بازی Ark: Survival Evolved”

  1. سلام . اطلاعات سیستم= سی پی یو core i5 vpro نصل 6 رم 8 گیگ گرافیکA:\GT1030-SL-2G-BRK ASUS GT1030-SL-2G-BRK Graphics Card میکشه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH