سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو رسما معرفی شد

در این مقاله به هدست بی‌سیم جدید سامسونگ یعنی گلکسی بادز 2 پرو خواهیم پرداخت.

سامسونگ دقایقی پیش در مراسم گلکسی آنپکد نسخه جدید و پرچم‌دار هدست‌های بلوتوث خود را معرفی کرد. در ادامه به خصوصیت‌های مهم آن خواهیم پرداخت.

ساخت و طراحی

طراحی گلکسی بادز 2 پرو بسیار شبیه به گلکسی بادز پرو است، اما سامسونگ می‌گوید با وجود اینکه ابعاد تقریباً مشابهی با مدل قبلی خود دارند، 15 درصد کوچکتر هستند.

Galaxy Buds 2 Pro در سه رنگ تازه و مات موجود است: گرافیت، سفید و بنفش بورا. روکش غیر براق به این معنی است که جذب اثرانگشت کمتری نسبت به مدل‌های Galaxy Buds Pro یا Buds 2 دارند.

مانند گلکسی بادز پرو، بادز 2 پرو برای مقاومت در برابر آب دارای استاندارد IPX7 است، به این معنی که در هنگام کار از بارندگی یا تعریق ناگهانی محافظت می‌شود و حتی از غوطه‌ور شدن در عمق 1 متری آب نیز در امان است.

باتری

عمر باتری برای همه سازندگان هدفون بی‌سیم به اولویت بالایی تبدیل شده است، بنابراین امیدواریم سامسونگ در اینجا پیشرفت‌هایی داشته باشد.

همانند Galaxy Buds Pro، سامسونگ ادعا می‌کند که Buds 2 Pro برای 5 ساعت با ANC روشن و 8 ساعت با خاموش بودن آن خوب خواهد بود. در ضمن کیس باید 20 ساعت روشن باشد.

قابلیت‌ها

گفته می‌شود که ژست‌های ضربه زدن و ادغام دستیار دیجیتال در Buds 2 Pro بهبود یافته‌اند و طرح کنترل آن‌ها شامل ژست‌های لمس/نگه‌داری، تشخیص حرکت و کمک دیجیتال است. همانطور که انتظار دارید، دستیار Bixby سامسونگ کاملاً سازگار است و می‌تواند از طریق حرکت لمسی و نگه‌داشتن فعال شود.

با ANC29 قدرتمند برای از بین بردن سر و صدای بیرون در حین حرکت تماس بگیرید. Galaxy Buds2 Pro جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا به دنیای خودشان فرار کنند و همزمان با زندگی خود در ارتباط بمانند.

سامسونگ می‌گوید که Buds 2 Pro چهل درصد در حذف نویز فعال مؤثرتر است و ویژگی‌هایی مانند صدای محیط، حالت مکالمه هوشمند و صدای HD برای بهبود تجربه شنیداری و کیفیت تماس در آن گنجانده شده‌اند.

گلکسی بادز 2 پرو از بلوتوث 5.3 با سوئیچ صدا پشتیبانی می‌کند تا اتصال صوتی را با لمس یک دست به تلفن شما تغییر دهد – سوئیچ خودکار با گوشی‌های هوشمند گلکسی، تبلت‌ها و حتی تلویزیون‌های سامسونگ (2022 به بعد) برای تجربه صدای یکپارچه سازگار است.

کیفیت صدا

تنظیم صدا توسط متخصص صوتی AKG متعلق به سامسونگ است. Buds 2 Pro دارای یک درایور بلندگوی کواکسیال دو طرفه است که به تازگی طراحی شده است تا باندهای اختصاصی میانی/باس و فرکانس بالا را کنترل کند. Galaxy Buds 2 Pro از صدای 24 بیتی پشتیبانی می‌کند که از کدک صوتی یکپارچه سامسونگ برای پخش فایل‌های موسیقی با وضوح بالا از دستگاه‌های سازگار سامسونگ استفاده می‌کند، که شبیه به کدک صوتی aptX Lossless است که اواخر امسال برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود.

صدای پیشرفته 360 با منابع چند کاناله نیز روی آنبورد است — یک توسعه صوتی فضایی متعلق به سامسونگ که از Dolby Head Tracking برای ایجاد یک تجربه صدای چند بعدی با انواع محتوای صوتی و تصویری استفاده می‌کند. این انحصار برای تلفن‌های هوشمند گلکسی با Android 8.0 و One UI 4.1 یا بالاتر با 1.5 گیگابایت رم یا بالاتر است.

نظر شما در مورد این هدست چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH