بنچمارک و اولین تصاویر ثبت شده توسط Xiaоmi Mi 4 منتشر شد!

دیروز کمپانی Xiaоmi پرچم‌دار جدید خود را با نام Mi 4 معرفی کرد که همانند برادر بزرگترش از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد، امروز نیز نتایج بنچمارک این گوشی، همراه تصاویری که از دریچه لنز Mi 4 ثبت شده‌اند منتشر شده است.

Xiaomi-Mi41

طبق تصاویری که امروز منتشر شده، این گوشی در بنچمارک AnTuTu امتیاز 37156 را کسب کرده است که نشان از قدرت بسیار بالای این دستگاه دارد.

Xiaomi-Mi-4-benchmarks-(6)

Mi 4 برای اینکه بتواند چنین امتیازی را کسب کند از پردازنده اسنپ‌دراگون 801 همراه پردازنده گرافیکی Adreno 330 استفاده می‌کند. سیستم عامل گوشی نیز نسخه 4.4.3 اندروید است.

Xiaomi-Mi-4-benchmarks-(5)

حال بیایید به دوربین و کیفیت تصاویر ثبت شده آن بپردازیم. این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، طبق تصاویری که توسط این گوشی ثبت شده است، می‌تواند به کیفیت خوب آنها پی برد. در محیط‌های کم نور نیز این گوشی به خوبی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت است اما مقداری نویز در تصاویر دیده می‌شود.

Xiaomi-Mi-4-camera-samples-and-benchmarks-(7) Xiaomi-Mi-4-camera-samples-and-benchmarks-(5) Xiaomi-Mi-4-camera-samples-and-benchmarks-(4) Xiaomi-Mi-4-camera-samples-and-benchmarks-(6)

نسخه 16 گیگابایتی Xiaоmi Mi 4 در چین قیمتی 320 دلاری دارد، اما نسخه 64 گیگابایتی آن 400 دلار است.

چنین امتیازی در بنچمارک و چنین کیفیتی در ثبت تصاویر باعث می‌شود تا مطمئن شویم که با یک گوشی پرچم‌دار طرف هستیم. گوشی‌های Xiaоmi یکی از پرفروش‌ترین اسمارت فون‌ها هستند (بجز ایران) که احتمال می‌رود این گوشی نیز از فروش خوبی برخوردار شود.


منبع: phonearena

2 در مورد “بنچمارک و اولین تصاویر ثبت شده توسط Xiaоmi Mi 4 منتشر شد!”

  1. یه غلط املایی داشتین گیگابایتی گیل بایتی نوشتین!
    چرا ب جز ایران مگه نمیاد ؟
    ه ایرانی جماعت باشه قاچاقی واردش نکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH