تصویر پنل پشتی هواوی میت 50RS پورش دیزاین منتشر شد

هواوی در تدارک رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار سری میت 50 در کشور زادگاه خود یعنی چین است. اگرچه زمان عرضه این هندست‌ها هنوز مورد تائید قرار نگرفته است؛ اما برخی شایعات نشان می‌دهند که سری هواوی میت 50 احتمالا در نخستین هفته از ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد.

اکنون پیش از معرفی سری جدید پرچم‌داران هواوی شامل مدل‌های میت 50، میت 50 پرو، میت 50e و میت 50RS، تصویری از طراحی پنل پشتی میت 50RS پورش دیزاین در فضای وب منتشر شده است. این تصویر نشان‌دهنده یک ماژول دوربین با طراحی 8 ضلعی است که در مرکز قسمت فوقانی پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. این ماژول از پیکره‌بندی سنسورهای چهارگانه با چیدمان شبکه‌ای 2×2 میزبانی می‌کند. بر اساس شنیده‌ها این دوربین به فناوری تصویربرداری اختصاصی هواوی موسوم به XMAGAE نیز مجهز شده است.

در صورت صحت اطلاعات لو رفته انتظار می‌رود که این هندست در 3 مدل رنگی مشکی، قرمز و زرد روانه بازار شود. البته کمپانی هنوز در رابطه با مدل‌های رنگی قابل عرضه برای این اسمارت‌فون به‌طور رسمی اظهارنظر نکرده است.

بر اساس اطلاعات لو رفته تا به این لحظه می‌دانیم که هواوی میت 50 مجهز به نمایشگر 90 هرتزی خواهد بود؛ در حالی‌که میت 50 پرو و میت 50RS از نمایشگرهای 120 هرتزی استفاده خواهند کرد. بر اساس شایعات توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه بومی کایرین 9000S تامین خواهد شد. این تراشه ورژن ارتقایافته کایرین 9000 محسوب می‌شود.

با این‌حال اخیرا گزارش شد که میت 50RS احتمالا از تراشه بومی توسعه‌یافته توسط هواوی موسوم به کایرین 9000S استفاده نخواهد کرد؛ تصمیمی که از کمبود موجودی تراشه‌های سری کایرین ناشی می‌شود. همچنین برخی شایعات از به‌کارگیری ورژن 4G تراشه‌های اسنپ‌دراگون 888 یا اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام حکایت دارند.

سری میت 50 همانند سایر اسمارت‌فون‌های اخیرا عرضه شده توسط هواوی از سیستم‌عامل بومی کمپانی موسوم به HarmonyOS 3.0 استفاده خواهد کرد. این پلتفرم در چین تحت عنوان HongMeng OS شناخته می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری میت 50 هواوی در روز 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) عرضه خواهد شد؛ بنابراین انتظار می‌رود که کمپانی به‌زودی زمان رونمایی از این هندست‌ها را اعلام نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH