چگونه بفهمیم شارژر ایفون اصلی است؟

شارژر یکی از اصلی‌ترین قطعات لوازم جانبی موبایل است و شرکت‌های تولیدکننده، همواره توصیه می‌کنند برای محافظت و نگهداری از گوشی‌های خود بهتر است از شارژر اصلی آن استفاده کنید. شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنا نیست. در صورت استفاده از شارژر فیک، طول عمر باتری کاهش می‌یابد و حتی امکان سوختن آن نیز وجود دارد. روش تشخیص شارژر آیفون اصلی این امکان را به شما می‌دهد تا از ضرر و زیان‌های احتمالی به باتری و صرف هزینه‌های هنگفت جلوگیری کنید. به همین خاطر در این مطلب به نحوه تشخیص اصل بودن شارژر آیفون می‌پردازیم.

تشخیص اداپتور اورجینال اپل

آیفون از مدل 11 به بعد، دارای شارژر 20 وات اپل اصل است و حالا که شرکت آن را از لوازم جانبی گوشی حذف کرده است، خریداران باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنند. شما قبل از خرید شارژر ایفون 13 میتوانید ویژگی‌های ظاهری سری شارژر آیفون را می‌توان ملاکی برای تشخیص اصل و فیک بودن آن در نظر گرفت. اما مدل‌های High Copy هم در بازار موجودند که تمام این ویژگی‌ها را دارند. یکی از روش‌های تشخیص شارژر اصل از تقلبی آن، توجه به تفاوت کله شارژر اصلی و تقلبی آیفون است.توجه داشته باشید یک فرق شارژر اصلی و تقلبی آیفون 20 وات جنس بدنه است، جنس بدنه شارژر اورجینال آیفون از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده است و کاملاً صاف و یکدست است. اگر این چنین نبود، باید به اصل بودن آن شک کنید.

رنگ نوشته‌های روی شارژر دیواری آیفون و شکل سوکت اصل نیز با مدل فیک متفاوت است و برای تشخیص بهتر است اصل آن‌ها را همراه خود داشته باشید. نوشته‌ها و علائم روی کلگی شارژر آیفون نیز با مدل فیک آن متفاوت است. برای تشخیص آداپتور اصل آیفون 20 وات می‌توانید به رنگ نوشته‌های روی آن و نوع فونت به کار برده شده نیز توجه کنید. نوشته‌های روی آداپتور شارژر آیفون محو است. به دلیل اینکه آیفون از جوهرهایی استفاده می‌کند که مضرات کمتری برای محیط‌زیست دارد.

از کجا بفهمیم کابل شارژر آیفون اصل است؟

توجه به تفاوت کابل اصل و فیک آیفون یکی از روش‌های تشخیص شارژر اصلی است. هنگام خرید کابل شارژر آیفون اصلی توجه داشته باشید که امضای شرکت اپل در فاصله 7 اینچی از پورت قرار گرفته است که به هیچ عنوان قابل کپی کردن نیست. برای تشخیص کابل اصلی ایفون می‌توانید به شماره سریال 12 رقمی ثبت شده که به فاصله کمی از امضای شرکت روی کابل قرار دارد نیز توجه کنید. حروف و ارقام روی کابل شارژر آیفون کاملاً واضح روی آن هک شده است که در محصولات فیک این‌گونه نیست.

ویژگی‌های شارژر اصل ایفون

اگر به بازار لوازم جانبی موبایل سری بزنید، با محصولات برندها و شرکت‌های مختلف روبرو می‌شوید که تنها تعداد محدودی از آن‌ها با کیفیت بالا و رعایت استانداردها تولید شده‌اند. به همین خاطر بهترین راه برای محافظت از گوشی، استفاده از شارژر اورجینال آیفون است. به دلیل اینکه ولتاژ آن متناسب با گوشی ساخته شده است و به هیچ عنوان احتمال وقوع خطا در آن وجود ندارد. حتی اگر بعد از مدت زمانی، شارژر اصلی و یا قطعات آن خراب شد، باید به فکر خرید یک محصول اصل باشید. یک شارژر اصل و با کیفیت، گوشی را در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌کند. گوشی و یا شارژر به هنگام شارژ شدن، داغ نمی‌شوند. اگر چنین اتفاقی افتاد، مطمئن باشید که یک محصول اورجینال خریداری نکرده‌اید.

یک شارژر خوب، قیمت بالاتری دارد و از خرید جنس‌های ارزان قیمت به شدت اجتناب کنید. چرا که در زمان کوتاهی باعث خراب شدن باتری می‌شود و مجبور به صرف هزینه‌های بالا می‌شوید.

مزایای خرید شارژر اورجینال اپل

استفاده از شارژر اورجینال اپل اهمیت بالایی دارد. اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از این شارژر، سلامت و افزایش طول عمر باتری است. درست است که شارژر پس از گذشت مدت زمانی، ممکن است به هر دلیلی خراب شود، اما باید یک محصول با کیفیت و اصل را جایگزین آن کنید تا از صدمات احتمالی و صرف هزینه‌های بالا در آینده جلوگیری کنید. در میان تمام محصولات موجود در بازار، تنها تعداد محدودی از آن‌ها قادر به کنترل نوسانات برق هستند و به همین خاطر نیز، استفاده از شارژر اصل اهمیت پیدا می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای شارژر اپل اصل این است که در مدت زمان کوتاهی، باتری گوشی را شارژ می‌کند. در حالی که محصولات بی‌کیفیت مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا باتری را شارژ کنند و در نهایت باعث خراب شدن آن می‌شوند.

معایب خرید شارژر فیک آیفون

اگر شارژر اصل برای گوشی آیفون خود خریداری نکرده‌اید، باید منتظر عواقب آن باشید. پس از ورود IOS 7 به بازار، آیفون‌ها قابلیت تشخیص شارژر فیک را دارند و گوشی به شما گزارش می‌دهد که از یک کابل غیررسمی استفاده کرده‌اید. یکی از معایب استفاده نکردن از کابل و شارژر اصلی این است که کابل‌های فیک در کارخانه‌های ناشناس ساخته می‌شوند و از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و هیچ گونه نکات امنیتی در ساخت آن رعایت نشده است.

این کابل‌ها باعث افزایش ولتاژ باتری می‌شوند و اولین چیزی که آسیب می‌بیند، تراشه‌ای است که در درگاه شارژ قرار داده شده است و آسیب رسیدن به آن باعث وقوع خراب شدن باتری و یا پردازنده گوشی می‌شود و همان‌طور که می‌دانید، هزینه‌های تعمیر پردازنده و خرید باتری نو بسیار زیاد است. کابل‌های فیک از آنجا که به درستی عایق‌بندی نمی‌شوند، به راحتی باعث ایجاد  آتش‌سوزی و ترکیدن باتری می‌شوند. شاید بتوان گفت کوچک‌ترین عیب شارژرهای بی‌کیفیت، عدم شارژ درست باتری است. به این معنا که مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا گوشی شارژ شود و حتی اگر کامل هم شارژ شده باشد، باتری به سرعت خالی می‌شود.

از کجا شارژر اصل آیفون بخریم؟

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای خرید شارژر آیفون انتخاب یک فروشگاه معتبر است آلمانی استور https://almanistore.com/ یک فروشگاه معتبر اینترنتی است که این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند باتری آیفون و تمامی لوازم جانبی اصل آیفون را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری نمایند. برای اطلاع از قیمت کابل شارژر اصلی آیفون و ثبت سفارش تنها کافی است روی محصول مورد نظر کلیک کنید و محصول را به همراه قیمت آن مشاهده نمایید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH