آی‌پد پرو جدید اپل مجهز به تراشه M2 احتمالا طی ماه اکتبر معرفی خواهد شد

در اوایل ماه آگوست شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد سیستم‌عامل iPadOS 16 یک ماه دیرتر از iOS 16 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بر این اساس به‌نظر می‌رسد که ورژن آینده iPadOS در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. در عین‌حال بر اساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده به‌نظر می‌رسد که اپل ضمن برگزاری رویداد معرفی آی‌فون‌های آینده در ماه سپتامبر از آی‌پدهای جدید خود رونمایی نخواهد کرد. در عوض این گجت‌ها ضمن برگزاری رویدادی مجزا در ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

گزارشی که امروز از کشور کره مخابره شده است؛ این نظریه را مورد تائید قرار داده و ادعا می‌کند که آی‌پد جدید ارزان‌قیمت‌ اپل در کنار آی‌پد پرو مجهز به تراشه M2 در ماه اکتبر و مشخصا در اواخر این ماه به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها این مدل در مقایسه با نسل قبلی خود باریک‌تر بوده و از حواشی تخت و ماژول دوربین برجسته روی پنل پشتی بهره خواهد برد. همچنین این محصول مجهز به یک نمایشگر بزرگ‌تر و پورت USB-C بوده و فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است. بعلاوه توان پردازشی این تبلت از طریق تراشه A14 Bionic تامین شده و از قابلیت اتصال به شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد شد.

برخی از این جزئیات برای ماه‌ها از طریق شایعات مختلف مورد اشاره قرار گرفتند. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا در رویداد ماه سپتامبر خود تنها روی معرفی مدل‌های جدید آی‌فون و احتمالا اپل واچ تمرکز نماید. بنابراین معرفی مدل‌های جدید آی‌پد به رویداد مستقل دیگری در آینده موکول خواهد شد. با این اوصاف در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم کلیه اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

آی‌پد 10.2 اینچی اپل محصول سال 2021

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH