نسخه بتای اندروید 13 برای گوشی‌های سری شیائومی 12 منتشر شد

شرکت گوگل اخیرا آپدیت اندروید 13 را رسما منتشر کرد. نسخه پایدار این سیستم‌عامل هم‌اکنون برای اسمارت‌فون‌های پیکسل قابل دسترس است. برخی دیگر از تولیدکنندگان اسمارت‌فون نیز انتشار آپدیت اندروید 13 برای هندست‌های خود را طی هفته‌های آینده آغاز خواهند کرد. اکنون شیائومی نسخه بتای اندروید 13 برای مدل‌های جهانی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را منتشر نموده است.

نسخه بتای اندروید 13 به‌همراه رابط کاربری MIUI 13 منتشر شده و در اختیار 200 کاربر نخست اسمارت‌فون‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو قرار می‌گیرد. کاربران به منظور اطلاع از جزئیات مربوط به آپدیت OTA بایستی یک کانال تلگرامی ویژه را فالو نمایند. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که انجمن Xiaomi Mi در کشور هندوستان قابل دسترس نیست.

به منظور نصب این به‌روزرسانی، دستگاه‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو بایستی نسخه پایدار رام جهانی MIUI را اجرا کنند. بعلاوه کاربران نیز بایستی عضو انجمن Xiaomi Mi بوده و دارای حساب‌کاربری Mi باشند.

این‌بار نیز مطابق روال معمول توصیه می‌شود تا کاربران پیش از دریافت آپدیت بتای اندروید 13 برای شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو از تمامی داده‌های ذخیره شده روی هندست خود نسخه پشتیبان تهیه نمایند. کاربران شیائومی 12 قادر به دانلود فیرم‌ور با شناسه MIUI 13.0.4.0 TLCMIXM خواهند بود؛ در حالی‌که فیرم‌ور با شناسه MIUI 13.0.4.0 TLBMIXM در دسترس کاربران شیائومی 12 پرو قرار گرفته است. حجم این به‌روزرسانی معادل 4.23 گیگابایت بوده و دربردارنده پچ امنیتی ماه آگوست اندروید است.

کاربرانی که مایل به تست نسخه بتای اندروید 13 روی اسمارت‌فون‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو هستند؛ بایستی توجه داشته باشند که انجام این فرآیند احتمالا مشکلاتی را به‌دنبال خواهد داشت؛ چرا که آپدیت منتشر شده متعلق به نسخه پایدار اندروید 13 نیست. کارشناسان توصیه می‌کنند که در صورت روشن نشدن دستگاه پس از اتمام به‌روزرسانی، کاربران به مراکز خدمات مجاز شیائومی مراجعه نمایند. کمپانی چینی پس از اصلاح کلیه مشکلات موجود در نسخه بتا نسبت به انتشار ورژن پایدار اندروید 13 برای گجت‌های خود اقدام خواهد کرد. با این‌حال شیائومی برای انجام این کار به هیچ بازه زمانی مشخصی اشاره نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH