آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A03 منتشر شد

یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت‌ سامسونگ در حال دریافت به‌روزرسانی جدید برای مهاجرت از اندروید 11 به اندروید 12 است. این‌بار آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A03 با شماره مدل SM-A035F منتشر شده است. به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل دربردارنده رابط کاربری One UI Core 4.1 و پچ امنیتی ماه جولای 2022 اندروید است.

مشتریان اروپایی می‌توانند به‌روزرسانی جدید اندروید 12 برای گلکسی A03 را با فیرم‌ور دارای شماره ورژن A035FXXU1BFH4 دانلود نمایند. در زمان انتشار این خبر، عرضه آپدیت مذکور در کشورهای روسیه و اوکراین آغاز شده است. سامسونگ احتمالا از طریق این عرضه محدود به‌دنبال تست سیستم‌عامل پیش از انتشار آن در سایر بازارهای اروپایی است.

آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1 برای سامسونگ گلکسی A03 منتشر شد

از آنجا که گلکسی A03 یکی از ارزان‌ترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی سامسونگ محسوب می‌شود؛ لذا با نسخه ساده‌تر رابط کاربری اختصاصی کمپانی موسوم به One UI Core 4.1 روانه بازار می‌شود. با این وجود به‌روزرسانی جدید با ارائه مجوزهای تازه، نشانگرهای جدید دوربین و میکروفون در نوار وضعیت، حفاظت از محتوای کلیپ‌بورد و مکان تقریبی خصوصی به ارتقاء سطح حفاظت از حریم خصوصی کمک خواهد کرد.

آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1 دارای صفحه‌کلید سامسونگ با جفت ایموجی‌های متحرک جدید، استیکرهای تازه و یک غلط‌گیر املایی اضافی با قابلیت پشتیبانی از قواعد گرامری است. همچنین با انتشار این به‌روزرسانی جدید، عملکرد بسیاری از اپلیکیشن‌های بومی سامسونگ از جمله گالری، تقویم، Samsung Internet و Device Care نیز بهبود یافته است.

اپلیکیشن‌ تقویم دارای گزینه‌های جدیدی برای رویدادهای سریع و اشتراک‌گذاری رویدادها با سایرین است. همچنین مرورگر Samsung Internet پیشنهادات جستجوی بیش‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اکنون این مرورگر در صورت بسته شدن پنجره قبلی به‌صورت مخفی به‌طور خودکار در حالت Secret Mode آغاز به کار می‌کند.

بعلاوه کاربران گلکسی A03 با وجود اندروید 12 قادر به استفاده از پالت‌های رنگی Material You جهت شخصی‌سازی دستگاه خود خواهند بود. کاربران در صورت عدم دریافت اعلان آپدیت روی سامسونگ گلکسی A03 به منظور بررسی دستی موضوع می‌توانند به منوی Settings > Software Update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and install را لمس کنند. از سوی دیگر کاربران می‌توانند فایل رسمی فیرم‌ور را از اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی و با استفاده از یک کامپیوتر ویندوزی روی هندست خود فلش کنند. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ طی ماه گذشته آپدیت One UI Core 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را برای اسمارت‌فون گلکسی A03s منتشر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH