از امروز ثبت نام کنید و به سادگی پیغام بگذارید!

comment

بیشتر از دو سال از حضور آی‌تی‌رسان در دنیای پهناور وب می‌گذرد و به دلایل مختلف تا این زمان گزینه‌ای به نام ثبت نام برای سایت نداشتیم! البته کاربران تا پیش از این می‌توانستند از طریق عضویت در انجمن و یا ارسال ایمیل، به راحتی نظرات و پیشنهادات خودشان را در رابطه با هر موضوعی با ما در میان بگذارند، اما به طور حتم گذاشتن سریع کامنت در پایین مطالب منتشر شده، جذابیت بیشتری داشته و برای علاقه‌مندان به این صنعت بزرگ، بحث و تبادل نظر می‌تواند یکی از علاقه‌مندی‌های آنان باشد.

به همین خاطر و از امروز، شما می‌توانید به راحتی در سایت ثبت نام کرده و پس از آن نظرات خودتان را به سادگی گذاشته و در همان زمان مشاهده کنید! بدیهی است که این کامنت‌ها بایستی با رعایت چارچوب اخلاقی، قانونی و فرهنگی کشور ما و وب‌سایت باشند و با کاربرانی که این موارد را رعایت نکنند، به ناچار برخورد شده و دسترسی آن‌ها از وب‌سایت قطع می‌شود.

به همین خاطر از شما خوبان درخواست داریم تا در این راه و حفظ چارچوب کلی قوانین ما را یاری رسانید و حتی اگر مطلبی را مشاهده کردید که نسبت به این اصول و موازین دارای تضاد بود، لطفا خیلی سریع و از طریق کلید گزارش تخلف در زیر کامنتها به ما اطلاع دهید.

برای پیوستن به ما، از ستون سمت چپ بر روی کلید ثبت نام کلیک کنید تا وارد صفحه نام نویسی شوید. در اینجا تنها ایمیل و نام کاربری انتخابی خودتان را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود. پس از آن می‌توانید وارد تنظیمات پروفایل خود شده، رمز عبورتان را به دلخواه عوض کرده و سایر مشخصات خودتان را وارد نمایید. حتی آواتار موردنظرتان را نیز در اینجا بگذارید تا پس از تایید به عنوان تصویر اصلی شما به نمایش در آید.

پیشاپیش ورود شما را به عنوان یکی از اعضای ثابت آی‌تی‌رسان تبریک گفته و امیدواریم که لحظات بسیار خوب و پرباری را در کنار یکدیگر همچون گذشته و این بار با فاصله‌ای نزدیک‌تر داشته باشیم.

9 در مورد “از امروز ثبت نام کنید و به سادگی پیغام بگذارید!”

  1. سلام من قبلا عضو سایت بودم الان خیلی تغییر کرده کجا میتونم سوالاتم را بپرسم کی مشاوره میده؟ سوال من نرم افزاری هست در چ قسمتی باید سوال بذارم؟

  2. سلام خسته نباشید
    من ایمیلی دریافت نکردم
    الان باز ایمیل رو وارد میکنم میگه شناسه موجود هستش

    نام کاربری : PEsaRE-bAd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH