جورچین: مسابقه‌ای برای برنده شدن شما!

joorchin-constent

تا به حال 7 مسابقه را در وب‌سایت آی‌تی‌رسان برگزار کرده‌ایم که هر کدام به موضوعی خاص با جایزه‌ای متفاوت اختصاص داشت. از گوشی‌های هوشمند ال‌جی و هواوی گرفته تا هارد دیسک و جارو برقی در این مسابقات به شرکت کنندگان اهدا شد و حال قصد داریم تا از اول مهر ماه، مسابقاتی به نام جورچین را به صورت دوره‌ای و منظم برای شما خوبان ترتیب دهیم تا علاوه بر پر کردن بخشی از اوقات فراغت‌تان، جوایزی ارزشمند را نصیب شما گرداند.

جورچین چیست؟

در سری مسابقات جورچین، ما تصویری را برای شما در نظر گرفتیم که در آن یک گجت دیجیتالی نقش بسته است. حال این دستگاه می‌تواند گوشی باشد، یا تبلت، لپ‌تاپ، دوربین، ساعت هوشمند، هارددیسک و… که شما باید برای ما تنها نام درست آن گجت را ارسال کنید تا شاید برنده خوش شانس همان گجت بشوید! در واقع ما وسیله‌ای که به عنوان هدیه برایتان در نظر گرفته‌ایم، به 9 تکه تقسیم کرده و هر بخش را در یک مکان قرار می‌دهیم و شما با کنار هم قرار دادن این تصاویر، می‌بایست نام صحیح دستگاه را فرستاده و شانس‌تان را برنده شدن آن بیازمایید.

برای برنده شدن چه چیزهایی لازم است؟

به غیر از حدس زدن نام صحیح دستگاه، شما می‌بایست یک جمله کوتاه، یک متن یا حتی شعر، به دلخواه خودتان در ارتباط با آن گجت بیان کنید. پس از مشخص شدن نام برنده در هر دوره از مسابقه، سخن وی در ارتباط با آن دستگاه نیز به نمایش گذاشته خواهد شد تا شما با نظر وی در ارتباط با وسیله دیجیتالی برنده شده، بیشتر آشنا شوید!

چگونه بخش‌های مختلف تصویر را پیدا کنیم؟

همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گجت به 9 قسمت تقسیم می‌شود که هر تکه از این جورچین با عدد نام گذاری شده است. حال ما محلی که این تکه در آنجا گذاشته شده را برای شما قرار می‌دهیم و بایستی به این 9 مکان رفته و تکه جورچین مورد نظر را بردارید و در جای خالی‌اش بگذارید! شاید شما انقدر باهوش باشید که با جمع‌آوری حتی نصف جورچین‌ها، بتوانید گجت مورد نظر را شناسایی کنید، پس همیشه از قسمت‌های مهم شروع به جمع آوری نمایید!

joorchin-puzzle

اگر متوجه نام گجت نشدیم چه کار کنیم؟!

یک راهنمایی برای آنکه بتوانید سریع‌تر نام دستگاه دیجیتالی (و جایزه خودتان) را بیابید، برایتان کنار گذاشته‌ایم! بدین منظور، تنها کافی‌ست که تولبار آی‌تی‌رسان را نصب کنید (از اینجا)، این تولبار سبک که بخش‌های مختلف سایت را نیز به صورت سریع به شما نشان می‌دهد، قسمتی دارد به نام «جورچین» که اگر فلش ماوس را تنها بر رویش نگاه دارید (کلیک نکنید!)، متنی به عنوان راهنمایی آن مسابقه به شما نشان داده خواهد شد. لازم به ذکر است که با عوض شدن جورچین، این راهنمایی نیز تغییر پیدا می‌کند و تنها مختص به آخرین جورچین ماست!

مسابقه چه زمانی شروع و چه زمانی به پایان می‌رسد؟

ماهانه دو مسابقه در آی‌تی‌رسان برگزار می‌شود. در روز نخست و شانزدهم هر ماه که نقطه پایان آن‌ها نیز به ترتیب در روزهای پانزدهم و سی‌ام (یا سی و یکم) آن ماه خواهد بود و جواب صحیح مسابقه به همراه نام برنده نیز در همان روز اعلام خواهد شد. تلاش داریم که روند منظم برگزاری را به همین صورت دو مسابقه در ماه ادامه دهیم، پس سعی کنید که همیشه با ما همراه باشید!

جواب را چگونه ارسال کنیم؟

جواب مسابقه به همراه جمله خودتان را از طریق فرمی که در پایان مسابقه آورده خواهد شد، وارد کرده و تنها دکمه ارسال را بفشارید! توصیه می‌کنیم برای آنکه بهتر در جریان مسابقات و مطالب سایت قرار بگیرد، به رایگان در سایت عضو شده (از اینجا) و نام کاربری خودتان را نیز در فرم ارسالی وارد نمایید.

پس تنها تا اول مهر ماه و شروع نخستین مسابقه جورچین منتظر بمانید، چرا که قصد داریم لحظات جالب و مفرحی را در کنار یکدیگر تجربه کنیم!

joorchin-logo

15 در مورد “جورچین: مسابقه‌ای برای برنده شدن شما!”

  1. سلام.خیلی روش جالبیه برای مسابقه و قرعه‌کشی.امیدوارم همش دستگاه‌های چرند و مزخرف رو نذارید تو جورچین!:-D راستی یه سؤال نامربوط:چرا دفعه‌ی اول که تبلت یا موبایل رو شارژ می‌کنیم باید حدود ۸ ساعت به برق وصل باشه؟

  2. مسابقه خیلی خوبی باید باشه . بخصوص چون درباره خود موبایل و تبلیت و این چیزاست
    بعضی جاهای دیگه من دیدم مسابقاتشون یا انقدر بی ربطه که به درد نمیخوره یا انقدر سخت و فنی که آدم حوصلش سر میره

    1. برپ خدا شفات بده!!! جایزه فقط اپل.بقیه چیزا به درد سطل آشغال میخورن!حالا هی بقیه بیان و الکی منفی بدن!\!

  3. بسم الله الرحمن الرحیم
    أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

    سلام خیلی ممنون
    فقط این مسابقه جمله خوب نبود چون انتخاب جمله خوب
    سلیقه ای هست و ممکنه از نظر برگزارکننده مسابقه , به صورت سلیقه ای انتخاب بشه و معیار درستی نداره
    ولی باز هم مسابقه خوب و بسیار سرگرم کننده ای هست
    انشاءالله سربلند باشید

    1. پیمان گل‌کار

      بخش انتخاب جمله هیچ تاثیری در برنده شدن فرد نداره! بلکه تنها برای اطلاع از نظر وی در ارتباط با محصولی که برنده شده است، درخواست می‌شود 🙂

    1. پیمان گل‌کار

      عزیز جان، مسابقات از اول مهر ماه شروع می‌شه و در اون زمان هم چنین بخشی اضافه خواهد شد!

  4. من که قبلیا ام شرکت کردم برنده نشدم :(( ایندفعه برنده نشم…………. هیچی دیگه ……….. تا دفعه بعدی… 🙁

  5. اگر جایزه آیفون6 میدین من شرکت میکنم.اگر بخواین جایزه های بیخودی مثل گلکسی نوت و Z3 و این چیزا بدین،دور منو خط بکشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH