ایسوس راگ‌فون 6D با تراشه Dimensity 9000 پلاس در راه است

به‌نظر می‌رسد که شرکت ایسوس به‌زودی از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی خواهد کرد. بر اساس گواهینامه‌های صادر شده و اطلاعات لو رفته توسط یک افشاگر قابل اعتماد، این هندست با برند ROG به بازار عرضه می‌شود. بر اساس شنیده‌ها این گجت ورژن جدیدی از ایسوس راگ‌فون 6 به‌شمار خواهد رفت.

اوایل وقت امروز 2 اسمارت‌فون آینده ایسوس با شماره مدل‌های ASUS_AI2203_A و ASUS_AI2203_B در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شدند. یک افشاگر محبوب با نام Digital Chat Station مدعی شده که این شماره مدل‌ها متعلق به یک هندست معرفی نشده موسوم به ایسوس راگ‌فون 6D هستند.

همچنین این اسمارت‌فون در صفحه مربوط به گواهینامه RoHS روی وبسایت رسمی ایسوس رویت شده است. این فهرست نام رسمی در نظر گرفته شده برای بازاریابی گجت مذکور را مورد تائید قرار داده است. بر اساس اعلام Digital Chat Station، هندست آینده راگ‌فون 6D مجهز به تراشه Dimensity 9000 پلاس ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که استفاده از کاراکتر D در نام هندست به وجود تراشه Dimensity اشاره دارد.

بعلاوه این افشاگر ادعا می‌کند که راگ‌فون 6D مجهز به یک نمایشگر تخت 165 هرتزی تولید شده توسط سامسونگ دیسپلی خواهد بود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 ساخت شرکت سونی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی در بستر سیم سایر ویژگی‌های این گجت را تشکیل می‌دهند.

با توجه به مشخصات اعلام شده به‌نظر می‌رسد که تفاوت میان ایسوس راگ‌فون 6D و مدل استاندارد راگ‌فون 6 صرفا به نوع تراشه مورد استفاده توسط آنها محدود خواهد بود. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که توان پردازشی ایسوس راگ‌فون 6 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین می‌شود.

انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به موعد رونمایی از این هندست طی هفته‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH