7 میلی متر ضخامت اسمارت فونی است که اکسپریا Z3 نام دارد!

اگر از بازار شایعه ها بپرسید، بازار آیفون 6 و اکسپریا Z3 بسیار داغ است. گویا سونی برای آخرین پرچم‌دار خود که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است مسائل امنیتی خاصی در نظر نگرفته است، چون تقریبا تمام اطلاعات آن را می دانیم. چندی پیش در آی‌تی‌رسان تصاویری از اکسپریا Z3 را قرار دادیم و حال نیز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است.

XPERIA-Z3

در این تصاویر گوشی بسیار نازک به‌نظر می‌رسد و سایت منتشر کننده این تصاویر ضخامت دستگاه را حدود 7 میلی متر دانسته است. بر اساس تصاویر، گوشی همچنان از زبان طراحی سری Z سونی بهره می‌برد و تنها دچار تغییرات جزیی نظیر افزایش انحنا در لبه‌های دستگاه بوده است. و همچنین سونی پردازنده اسنپ‌دراگون 801 را برای اکسپریا Z3 مناسب دانسته و به آن بسنده کرده است.

SONY-XPERIA-Z3

پرچم‌دار فعلی سونی، یعنی اکسپریا Z2 ضخامتی حدود 8.2 میلی متر دارد که در نسخه جدید ضخامت دستگاه تا حدود زیادی کاهش یافته و به 7 میلی متر رسیده است.

به‌نظر می‌رسد که تا زمان معرفی رسمی این دستگاه توسط سونی تصاویر و مشخصات دیگری نیز از آن به بیرون درز کند. احتمال این وجود دارد که اکسپریا Z3 در IFA توسط سونی معرفی شود.

به‌نظرشما آیا این دستگاه می‌تواند اکسپریا Z3 باشد؟


منبع: phonearena

4 در مورد “7 میلی متر ضخامت اسمارت فونی است که اکسپریا Z3 نام دارد!”

  1. بنظر من سونی اگه میخاد به مشکل سامسونگ نخوره باید طراحیاش رو عوض کنه گوشیاش کم کم داره یک نواخت میشه یکی زشت تراز دیگری! از همه شیکتر همون سونی z بود که حتی دورش هم شیشه بود….

  2. 7میلیمتر زیاده چون اگه بخوای کاور روش بندازی میشه9میلیمتر باید 5 میلیمتر باشه البته به شخصه داغ نکردن گوشی برام مهمتره گوشی های سونی خیلی داغ میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH