متریال دیزاین رو به سوی گوگل کروم گرفت، نسخه آزمایشی کروم 37 برای اندروید منتشر شد! (همراه لینک دانلود)

چندی پیش گوگل در کنفرانس خود زبان طراحی جدیدش را با نام متریال دزاین معرفی کرد و وعده تغییر شکل سایر سرویس‌های خود را به این طراحی نیز داد. بعد از گذشتن مدتی از این کنفرانس اخباری از تغییر طراحی پلی استور شنیده شد و بروزرسانی جدید پیرامون این موضوع منتشر شد و گویا اکنون نیز نوبت به مرورگر این شرکت رسیده است تا گوگل دستی به سر و رویش بکشد.

CHROME-37-BETA-1

دیروز گوگل، نسخه 37 از مرورگر کروم را به‌صورت آزمایشی برای اندروید منتشر کرد که در آن تغییراتی در طراحی دیده می‌شد، تغییراتی از جنس متریال دزاین. این زبان طراحی همان زبانی است که اندروید L با آن طراحی شده است.

شکل و ظاهر کروم 37 بیشتر شبیه به نسخه ویندوزی آن است، اما می‌توان تغییراتی از جنس متریال دزاین را نیز در آن مشاهده کرد. در این نسخه نوار جستوجو و تب‌ها دست خوش تغییراتی شده‌اند.

CHROME-37

شایان ذکر است که کروم 37 هنوز به‌صورت آزمایشی است و احتمال دارد که مشکلاتی در آن دیده شود. اما اگر شما نیز از افرادی هستید که دوست دارید از آخرین نسخه از نرم افزار‌ها استفاده کنید، می‌توانید نسخه آزمایشی مرورگر گوگل کروم را از پلی استور برای دستگاه اندرویدی خود دریافت و نصب کنید. متاسفانه این بروزرسانی فعلا در دسترس کاربران ایرانی نیست.

لینک دانلود نسخه آزمایشی مرورگر کروم 37 برای سیستم عامل اندروید: پلی استور

3 در مورد “متریال دیزاین رو به سوی گوگل کروم گرفت، نسخه آزمایشی کروم 37 برای اندروید منتشر شد! (همراه لینک دانلود)”

  1. تغییر که نکرده !!
    در ضمن وقتی برای کاربرای ایرانی در دسترس نیست چرا لینک پلی استور میدین ؟!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH