سامسونگ گلکسی S23 اولترا از دوربین با ظاهری مشابه گلکسی S22 اولترا بهره خواهد برد

در حال حاضر برای افشای مشخصات اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S23 اولترا احتمالا هنوز کمی زود به‌نظر می‌رسد؛ اما یک افشاگر کاملا قابل اعتماد با نام Ice Universe ادعا کرده که سامسونگ برای پرچم‌دار اولترا آینده خود از سیستم دوربین با طراحی ظاهری مشابه گلکسی S22 اولترا بهره خواهد برد. این موضوع حداقل در رابطه با طراحی دوربین پشتی گلکسی S23 اولترا صدق می‌کند.

استفاده از این سبک طراحی به نوعی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که با استقبال مناسبی از جانب مشتریان مواجه شده و به‌راحتی موجب تمایز گلکسی S22 اولترا از سایر مدل‌های خانواده گلکسی S22 شده است. به‌نظر می‌رسد که گزارش جدید با گزارش پیشین Ice Universe مبنی بر عدم تغییر طراحی و ابعاد کلی پرچم‌دار آینده سامسونگ مطابقت دارد.

با این‌حال اکنون بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند تا ببینند که آیا سایر مدل‌های خانواده گلکسی S23 از طراحی دوربین گلکسی S23 اولترا بهره گرفته یا کماکان از طراحی قدیمی نسل‌های پیشین استفاده خواهند کرد. اگرچه می‌توان تصور کرد که طراحی هندست‌های جدید نیز دستخوش تغییر خواهد شد؛ چرا که طراحی برجسته ماژول دوربین در مدل‌های غیر اولترا سری گلکسی S21 و گلکسی S22 مشابه یکدیگر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH