سامسونگ به‌دنبال راه‌اندازی پلتفرم صرافی رمزارز خود در سال 2023 است

سامسونگ با حمایت از قوانین جدید برای صنعت ارزهای دیجیتالی در کره‌جنوبی مشغول طراحی صرافی رمزنگاری خود است. این پلتفرم در 6 ماهه نخست سال 2023 راه‌اندازی خواهد شد. همچنین غول کره‌ای می‌تواند ارز دیجیتالی اختصاصی خود را توسعه دهد.

سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای آغاز حرکت در مسیر ارزهای دیجیتالی به شکل کمی جدی‌تر است. غول کره‌ای در 6 ماهه نخست سال 2023 پلتفرم صرافی ارزهای دیجیتالی خود را راه‌اندازی خواهد کرد. این پروژه در دست تیم‌هایی از بخش اوراق بهادار سامسونگ است که روی توسعه چنین سرویسی کار می‌کنند. البته این سرویس بر پایه بلاک‌چین فعالیت خواهد کرد.

سامسونگ از مدت‌ها قبل در صدد ورود به حوزه ارزهای دیجیتالی بوده است؛ اما سیاست یون سوک یول؛ رئیس‌جمهور جدید کره‌جنوبی مبنی بر حمایت از فعالیت‌های مرتبط با ارز دیجیتالی از ماه مه 2022 موجب افزایش انگیزه سامسونگ و سایر شرکت‌های کره‌ای فعال در حوزه فناوری برای ورود به صنعت رمزارزها شده است. در نتیجه شرکت‌های فوق سرمایه‌گذاری در این حوزه را شتاب بخشیده‌اند.

رهبر کره‌جنوبی شرکت‌ها و افراد مختلف را به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتالی تشویق می‌کند. در این میان حتی به منظور ترغیب هرچه بیش‌تر مردم برای سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتالی، حداقل میزان درآمد رمزارز مشمول مالیات نیز افزایش پیدا کرد.

شرکت‌های بزرگ کره‌جنوبی در صدد ایجاد پلتفرم‌های صرافی ارزهای دیجیتالی خود طی 6 ماهه نخست سال آینده هستند

دولت سابق کره‌جنوبی پیش‌تر در سال 2021 دهها پلتفرم مختلف را از طریق یک قانون نظارتی تعطیل کرد و الزامات و تعهدات لازم برای راه‌اندازی چنین سرویسی در کشور را افزایش داد. بنابراین سامسونگ می‌تواند خلاء ناشی از حذف ناگهانی تمامی این بازیگران را پر کند. در اوایل سال 2019 این برند یک کیف پول ارز دیجیتالی ایمن را برای اسمارت‌فون‌های رده بالای خود ارائه کرد.

ورژن جدید کیف پول سامسونگ موسوم به Samsung Wallet با تمرکز ویژه بر مقوله‌های امنیت و بلاک‌چین اخیرا عرضه شد. اما این تمام ماجرا نیست؛ چرا که بر اساس برخی شایعات، سامسونگ با رویکرد جاه‌طلبانه خود حتی قصد دارد تا ارز دیجیتالی اختصاصی خود را ایجاد نماید. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا این ارز دیجیتالی برای راه‌اندازی صرافی اختصاصی شرکت آماده‌سازی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH