رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ بر پایه اندروید 13 تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد

سامسونگ اخیرا فرآیند تست نسخه بتای رابط کاربری One UI 5.0 را آغاز کرده است. ورژن جدید One UI در واقع آخرین نسل از پوسته سفارشی کمپانی کره‌ای برای سیستم‌عامل اندروید 13 به‌شمار می‌رود. از سوی دیگر اندروید 13 نیز جدیدترین نسل از سیستم‌عامل موبایلی گوگل قلمداد شده و در اوایل ماه آگوست توسط این شرکت منتشر شد.

مراحل مختلف تست بتا به‌طور معمول حداقل چندین هفته زمان خواهند برد؛ اما اکنون طبیعتا طرفداران سامسونگ برای اطلاع از تاریخ انتشار نسخه نهایی رابط کاربری One UI 5.0 کنجکاو هستند. بر اساس یک شایعه جدید به‌نظر می‌رسد که این سناریو در تاریخ 17 یا 19 اکتبر امسال (25 یا 27 مهر ماه) عملی خواهد شد. ظاهرا انتشار آپدیت One UI 5.0 برای پرچم‌داران سری گلکسی S22 سامسونگ نیز در همان محدوده زمانی آغاز خواهد شد.

این اطلاعات خصوصا در رابطه با انتشار یک محصول نرم‌افزاری کاملا منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسند؛ زیرا بروز باگ‌های پیش‌بینی نشده و تصادفی همواره می‌تواند مانع از انتشار نرم‌افزارها در موعد زمانی مقرر شوند. همچنین این اطلاعات توسط یک منبع خبری بدون هرگونه سابقه به اثبات رسیده ارائه شده‌اند. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم داده‌های ارائه شده با دیده تردید نگاه کنید.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ ماه اکتبر یک جدول زمانی معقول برای انتشار نسخه نهایی One UI 5.0 به‌نظر می‌رسد؛ چرا که انتشار نسخه بتا از اوایل ماه آگوست آغاز شد و زمان تست حدودا 10 هفته‌ای نیز برای رفع کلیه ایرادات یا پیچیدگی‌های احتمالی کافی خواهد بود. با این‌حال اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این گمانه‌زنی نهایتا به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH