ردمی 11 پرایم 5G در روز 15 شهریور ماه معرفی خواهد شد

برند زیرمجموعه شیائومی موسوم به ردمی اخیرا از اسمارت‌فون جدید ردمی نوت 11SE در بازار هندوستان رونمایی کرد. این هندست صرفا مدل ری‌برند شده ردمی نوت 10S محسوب می‌شود؛ دستگاهی که بیش از یک سال قبل در این کشور آسیایی عرضه شد. روز گذشته ردمی اعلام کرد که به‌دنبال رونمایی از یک هندست جدید در بازار هندوستان طی روز 6 سپتامبر (15 شهریور ماه) است؛ دستگاهی که ردمی 11 پرایم 5G نامگذاری خواهد شد.

برند چینی هنوز در رابطه با مشخصات ردمی 11 پرایم 5G هیچ توضیحی ارائه نداده است؛ اما تصویر به اشتراک گذاشته شده در توئیتر نشان‌دهنده طراحی ظاهری این اسمارت‌فون است. این هندست با محوریت یک نمایشگر ناچ‌دار تولید شده و از پنل پشتی با پوشش بافت‌دار و 2 ماژول دوربین به‌همراه یک فلاش LED استفاده می‌کند.

صفحه مربوط به این رویداد در وبسایت رسمی هندی شیائومی نگرشی بهتر از ردمی 11 پرایم 5G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحه به برخی مشخصات کلیدی هندست از جمله تراشه Dimensity 700، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی اشاره دارد.

ردمی 11 پرایم 5G مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت فوقانی و 2 اسلات سیم‌کارت است و هر 2 سیم‌کارت از اتصال 5G پشتیبانی می‌کنند. این هندست با حداقل 2 مدل رنگی مختلف شامل سبز و خاکستری/نقره‌ای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

ردمی 11 پرایم 5G مجهز به یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود 

با توجه به اینکه تا موعد رونمایی رسمی از این اسمارت‌فون هنوز یک هفته زمان باقی مانده است؛ لذا انتظار می‌رود که برند چینی پیش از معرفی ردمی 11 پرایم 5G جزئیات بیش‌تری را در رابطه با آن منتشر نماید.

 

توان پردازشی ردمی 11 پرایم از طریق تراشه Dimensity 700 مدیاتک تامین می‌شود 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH