تصاویر ایسوس راگ‌فون 6D و 6D آلتیمیت در فضای اینترنت منتشر شد

ماه گذشته شرکت ایسوس از 2 هندست جدید خود مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرد. این گجت‌ها ایسوس راگ‌فون 6 و راگ‌فون 6 پرو نامگذاری شدند و اکنون به‌نظر می‌رسد که ایسوس راگ‌فون 6D آلتیمیت نیز در روز 19 سپتامبر (28 شهریور ماه) معرفی خواهد شد. ایسوس پیش‌تر صرفا اعلام کرده که گوشی راگ‌فون 6D آلتیمیت در روز 28 شهریور ماه رونمایی خواهد شد؛ اما اکنون می‌دانیم که مدل معمولی راگ‌فون 6D نیز وجود خارجی داشته و تصاویر آن به‌همراه مدل 6D آلتیمیت در فضای اینترنت منتشر شده است.

گوشی‌های راگ‌فون 6D و 6D آلتیمیت از ظاهری مشابه با مدل‌های راگ‌فون 6 و راگ‌فون 6 پرو برخوردار هستند. مدل معمولی راگ‌فون 6D همانند راگ‌فون 6 مجهز به یک لوگوی روشن روی پنل پشتی است؛ در حالی‌که راگ‌فون 6D آلتیمیت همانند راگ‌فون 6 پرو مجهز به یک نمایشگر احتمالا از نوع اولد خواهد بود.

چنان‌چه تفاوت‌های میان ایسوس راگ‌فون 6 و راگ‌فون 6 پرو را مدنظر قرار دهیم؛ در این‌صورت مدل‌های راگ‌فون 6D و 6D آلتیمیت نیز اساسا هندست‌های مشابهی به‌شمار رفته و تنها تفاوت آنها از نظر مشخصات به پیکره‌بندی حافظه مربوط می‌شود.

ایسوس به جزئیات مربوط به مشخصات راگ‌فون 6D و راگ‌فون 6D آلتیمیت هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما این برند تایوانی پیش‌تر تائید کرده که ایسوس راگ‌فون 6D آلتیمیت مجهز به تراشه +Dimensity 9000 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود.

 

تصاویر ایسوس راگ‌فون 6D و راگ‌فون 6D آلتیمیت 

بر اساس پیش‌بینی‌ها با نزدیک شدن به موعد رونمایی از هندست‌های جدید راگ‌فون در روز 28 شهریور ماه، ایسوس جزئیات بیش‌تری را در رابطه با آنها منتشر خواهد کرد.

تصاویر ایسوس راگ‌فون 6، راگ‌فون 6 پرو، راگ‌فون 6D و راگ‌فون 6D آلتیمیت 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH