آینده رمز ارز کاردانو ADA

نگاهی به آینده رمز ارز کاردانو

حتما نام کاردانو (ADA) را شنیده‌اید. رمز ارزی که همانند سایر دوستانش مبتنی بر فناوری بلاکچین بوده و محیطی را برای خلق و راه اندازی قراردادهای هوشمند ایجاد می‌کند. حالا در این مطلب، می‌خواهیم نگاه کوچکی به آینده ارز دیجیتال کاردانو داشته باشیم.

نزدیک‌ترین رقیب کاردانو اتریوم است، اما خالقین کاردانو معتقدند که آنها از نسل سوم بلاکچین در توسعه کاردانو بهره بردند و به همین دلیل تفاوت زیادی با اتریوم دارند؛ مثلاً تفاوت‌هایی در کارمزد و سرعت تراکنش‌ها که چندین برابر اتریوم است.

گفته می‌شود که تیم تحقیقاتی کاردانو، یک تیم تماما علمی و آکادمیک ژاپنی است و به همین دلیل از لحاظ بنیادین تفاوتی اساسی با رقبای خود دارد.

اما به نظر شما کاردانو چه آینده و جایگاهی در دنیای رمز ارزها دارد؟

آینده کاردانو در دنیای رمز ارزها

کاردانو و تیم توسعه‌دهنده آن، تمامی تلاش خود را کرده‌اند تا نزدیک‌ترین رقیب خود، یعنی اتریوم را از دور خارج کنند. آن‌ها معتقند که کاردانو پس از اتریوم، بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

همکاری کاردانو با شرکت Gen Two AG برای ایجاد یک محصول ملی بر بستر بلاکچین، یکی از بزرگترین پروژه‌های این شبکه است. شروع همکاری کاردانو با PwC نیز گزینه بعدی کاردانو است.

رشد کاردانو همراه با بولران اواخر سال 2020 میلادی و اوایل سال 2021 میلادی به خوبی انجام شد؛ اما با کاهش قیمت اکثر رمز ارزها، کاردانو نیز از این رویداد بی‌نصیب نماند و کاهش قیمت زیادی را تجربه کرد. اما تحلیل‌گران معتقند که با پایان یافتن همه گیری کرونا، بازار رمزارزها به دوران خوب و اوج خود باز می‌گردد و کاردانو نیز در این میان یکی از بهترین گزینه‌های بازار کریپتو برای سرمایه‌گذاری و سودآوری است.

توکین کاردانو ADA والپیپر

ارز دیجیتال ADA که متعلق به بنیاد و شبکه کاردانو است، توسط بنیانگذار سابق اتریوم؛ یعنی آقای هاسکینسون و در سال 2017 راه اندازی شد. اما بگذارید تا نگاهی به پیش‌بینی‌های قیمتی ADA در سال‌های آینده توسط تحلیلگران بازار داشته باشیم. لازم به ذکر است که برخی پیش‌بینی‌های مذکور، پیش از همه‌گیری کرونا بوده‌اند.

پیش‌بینی‌ها درباره آینده کاردانو

پیش‌بینی حدودی قیمت کاردانو برای پایان سال 2022 حدود 1 تا 3 دلار برای هر واحد خواهد بود. این پیش‌بینی قیمت حدودی این رمز ارز را در پایان سال 2023 حدود 5 تا 11 دلار برای هر واحد تخمین می‌زند.

اما به نظر می‌رسد که با پایان رسمی و قطعی کرونا، کاردانو نیمه دوم سال 2023 را با شرایط خوبی آغاز کرده و نظر مثبت سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب کند. به همین دلیل تحلیلگران قیمت ADA را برای پایان سال 2023 میلادی، نزدیک 11 دلار می‌دانند.

با  این شرایط، پیش بینی حدودی قیمت کاردانو برای پایان سال 2025 حدود 20 تا 35 دلار برای هر واحد است. البته تحلیلگران می‌گویند که در سال 2025، بازار پس از گذراندن یک بازار خرسی، چرخشی بزرگ کرده و یک صعود دیگر را خواهد دید. بر همان اساس سایر پیش‌بینی‌ها این گونه است:

پیش بینی حدودی قیمت کاردانو برای پایان سال 2030 حدود 50 تا 100 دلار برای هر واحد است.

پیش بینی حدودی قیمت کاردانو برای پایان سال 2040 حدود 150 تا 200 دلار برای هر واحد خواهد بود و نهایتا پیش‌بینی حدودی قیمت کاردانو برای پایان سال 2050 حدود 300 دلار برای هر واحد را نشانه‌گذاری کرده است.

نتیجه

باید بدانیم که فناوری های مبتنی بر بلاکچین، روز به روز گسترده‌تر می‌شوند و اقبال عمومی به سمت آنها نیز در جهان بیشتر می‌شود. طبیعی است که با گسترده‌تر شدن این نوع فناوری‌ها و البته قانونی شدن معاملات رمز ارزها در کشورهای مختلف، رشد قیمت رمز ارزها نیز روز به روز بیشتر خواهد شد. پس سعی کنید تا با آموزش صحیح این بازار، و بهره گیری از صرافی‌های قانونی و خوش‌نامی چون ارزیف، همراه با روند بازار حرکت کرده تا از قافله این فناوری جذاب و آینده دار عقب نمانید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH