مشخصات کلیدی ردمی نوت 12 در فضای وب منتشر شد

بر اساس گزارشات پیشین به‌نظر می‌رسد که اسمارت‌فون ردمی نوت 12 مجهز به یک نمایشگر تخت همراه با یک حفره در مرکز قسمت فوقانی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خواهد بود. سیستم دوربین پشتی این اسمارت‌فون احتمالا از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک ماژول 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین این هندست از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پیش‌ از این ردمی قابلیت شارژ 120 واتی را به اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 11 پرو پلاس و ردمی نوت 11T پرو پلاس اضافه نموده است. به لطف وجود این فناوری، باتری ردمی نوت 11T پرو پلاس ظرف مدت تنها چند دقیقه تا 50 درصد شارژ شده و شارژ 100 درصدی باتری این هندست نیز ظرف مدت حدودا 19 دقیقه امکان‌پذیر شده است.

بر اساس گزارشات، باتری مورد استفاده در سری ردمی نوت 12 ظرف مدت حدودا 20 دقیقه می‌تواند به‌طور کامل شارژ شود. ظرفیت باتری این هندست بایستی حداقل برابر با 4500 میلی‌آمپرساعت باشد و سرعت شارژ آن نیز با پرچم‌دار برتر کمپانی موسوم به شیائومی 12 پرو قابل مقایسه است.

لو ویبینگ؛ ریاست Xiaomi Group China و مدیرکل برند ردمی پیش‌تر تائید کرد که سری ردمی نوت هر 6 ماه یکبار به‌روزرسانی شده و به‌عنوان “یک پرچم‌دار کوچک برای ارائه کارآیی بالا” و “یک پرچم‌دار کوچک برای کسب تجربیات جدید” نقش‌آفرینی خواهد کرد. برند ردمی در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی سری ردمی نوت 11T پرو را روانه بازار کرد. این سری بر ارائه عملکرد بالا متمرکز است؛ لذا سری ردمی نوت 12 که در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد بایستی تجربیات جدیدی را به ارمغان بیاورد.

ردمی نوت 11T پرو

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری ردمی نوت 12 احتمالا مجهز به یک تراشه از خانواده Dimensity شرکت مدیاتک و یک سنسور تصویربرداری جدید با اندازه بزرگ‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون در فصل پاییز امسال به‌طور رسمی معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH